Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر سهرابی در این پیام تسلیت که روز سه شنبه منتشر شد، خطاب به پیروان ادیان الهی، یاد افلاطون سهرابی، رئیس انجمن زرتشتیان شیراز را گرامی داشت و بر پیوند و همدلی و همبستگی ادیان به ویژه در شرایط دشوار کنونی تاکید کرد.

در این یپام آمده است: همبستگی بین ادیان توحیدی از دیرباز، جزیی از فرهنگ عمومی مردمان فارس بوده است، در پی فقدان رئیس انجمن زرتشتیان شیراز، با آرزوی مغفرت از درگاه خداوند مهربان، درگذشت افلاطون سهرابی را به همکیشان آن مرحوم، جامعه ادیان توحیدی فارس و کشور از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این پیام عنوان شده است: از حضرت باریتعالی، شادی روح و آمرزش ابدی عزیز از دست رفته را مسئلت می‌کنم، امید که صبر جلیل و اجر جمیل از جانب بخشنده مهربان شامل حال بازماندگان آن مرحوم شود.

افلاطون سهرابی، دهم شهریور سال ۱۳۲۶ خورشیدی در شهر یزد تولد یافت. او که سال‌ها ریاست انجمن زرتشتیان شیراز را بر عهده داشت، بامداد سه شنبه (پنجم فروردین ۹۹) دارفانی را وداع گفت. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا افلاطون تولد شادی فرهنگ و ارشاد قلب بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انجمن زرتشتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری