Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا رضانیا  روز سه شنبه در پایان اولین نشست سال ۹۹ شورای سلامت کیش، اعلام کرد:  ضوابط سختگیرانه «قرنطینه خانگی، قرنطینه در محل تجمیعی» برای کیشوندانی که در این ایام  مسافر بوده و بعد از پانزدهم فروردین قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند مصوب و با تایید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: براساس مصوبات این نشست، روند تعطیلی کلیه صنوف و بازارهای جزیره به استثنای تامین کنندگان ارزاق عمومی و مایحتاج ضروری  به هدف مهار ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

 وی همچنین از همه کیشوندانی که در خارج از جزیره به سر می برند خواست تا به  صورت جدی بازگشت خود را تا بعد از ۱۵ فروردین به تاخیر بیندازند و دیرتر به جزیره بازگردند.
سخنگوی شورای سلامت کیش  اضافه کرد: طبق مصوبات شورای سلامت همه ادارات دولتی و ارگان های مختلف به همراه بانک ها و بیمه ها حداکثر با ۲۰ درصد کارکنان خود باید به فعالیت ادامه بدهند.
 براساس آخرین آمار منتشره از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، در جزیره کیش ۳۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش ویروس کرونا کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از سال جاری اعمال می‌شود
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!