Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به برگزاری رزمایش یگان‌های جنگ نوین قرارگاه کربلا در جنوب گفت: در این رزمایش ۶۰۰ نیرو با ۲۰۰ دستگاه خودرو، ۱۵۰ دستگاه سمپاش، ۵۰ دستگاه موتورسیکلت عملیات گندزدایی و ضدعفونی را در ۳۰ نقطه از اماکن و معابر اهواز انجام می‌د

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار احمد خادم سیدالشهدا» عصر امروز (سه‌شنبه 5 فروردین) در حاشیه عملیات بیولوژیک مدافع سلامت و رزمایش یگان‌های جنگ نوین قرارگاه کربلا در جنوب اظهار کرد: این رزمایش امروز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش ضدعفونی معابر شهری است افزود: امروز هشت یگان از یگان‌های حوزه سرزمینی قرارگاه کربلا در حوزستان این رزمایش را انجام می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون 17 میلیون مترمربع از اماکن و معابر استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد ضدعفونی شده است اضافه کرد: این عملیات همچنان ادامه دارد.

 

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه در حال حاضر در بیمارستان صحرایی 400 تخت، در بیمارستان بقایی 60 تخت و هفت تخت آی‌سی‌یو برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا آماده شده است تصریح کرد: همچنین ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مردم قرار داده شده است.

 

وی عنوان کرد: در این رزمایش 600 نفر از نیروهای گردان‌های جنگی نوین با 200 دستگاه خودرو، 150 دستگاه سمپاش، 50 دستگاه موتورسیکلت  عملیات گندزدایی و ضدعفونی را در 30 نقطه از اماکن و معابر اهواز انجام می‌دهند.

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم همانطور که تاکنون در خانه‌های خود مانده‌اند، همچنان این روند را ادامه دهند و صبر و حوصله به خرج دهند تا بتوانیم بر این ویروس فائق آییم و این زنجیره انسانی را قطع کنیم.

 

وی ادامه داد: ما هم در سپاه، نیروهای مسلح ارتش، آتش نشانی و دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان همه سعی و تلاش خود را در این راستا به‌کار می‌گیریم  و به وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

 

سردار خادم سیدالشهدا ابراز کرد: ویروس کرونا کشنده و خطرناک است و هنوز شناخته شده نیست و داروی قطعی آن پیدا نشده از این رو تنها راه جلوگیری از انتشار و انتقال این ویروس، قطع زنجیره انسانی است و این امر با کمک مردم و اینکه در خانه بمانند محقق می‌شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: عملیات ضدعفونی و گندزدایی قرارگاه کربلا قرارگاه کربلا در جنوب خادم سیدالشهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود

محمد پر دل معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا در آئین گرامیداشت روز روانشناس  با تبریک هفته سلامت و روز نهم اردیبهشت روز روانشناس اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای فعالیت روانشناسی خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه کنیم.

او تصریح کرد : شبکه بهداشت روان هر جا که پلیس است  حضور دارد و در همین راستا  دفتر سلامت روان بهداشت و روان افتتاح شده و در تمامی استان ها به فعالیت می‌پردازند.

پردل گفت:  به اقداماتی که در حال حاضر  انجام می دهید اکتفا نکنید و برای توسعه آن تلاش کنید.

معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا بیان کرد:  به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.

او  با عنوان اینکه اگر  فرد دارای اختلال به سربازی اعزام شود هر اتفاقی که رخ دهد برگردن ما است، تصریح کرد:  با مسئولیت پذیری و تعهد اخلاقی باید در مراحل مختلف سلامت روان سرباز توجه شود.

پردل با اشاره به اینکه کنترل رفتاری و روحی نیروهای وظیفه در مرحله آموزش به دلیل اینکه  وضعیت زندگی فرد تغییر می کند بسیار حائز اهمیت است، افزود: در این مرحله روانشناس باید حتما دقت و نظارت کند و وقت بگذار  که  در صورت بروز مشکل اعلام کرده و  وضعیت آنها را رصد کند.

معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا بیان کرد: در حوزه استخدامی نیز باید اختلالات انطباقی و شرایط روحی افراد برای حضور در پلیس، سپاه و ارتش توجه شود و در غیر این صورت مانع ورود افراد شوند.

او  گفت: روانشناسان به گروه های مختلف فراجا از  جمله نظام وظیفه، نیروهای قراردادی و استخدامی ها و بازنشستگان خدمات ارائه می کنند و مورد سنجش قرار می دهد.

پردل بیان کرد : دفاتر سلامت باید به مراکز امن به نیروها و خانواده هایشان تبدیل شود و فعالیت ها به گونه ای انجام شود که افراد به این مراکز اعتماد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت