Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:25:53 GMT

از امکان دسترسی به جازموریان تا شرط کمک های نوعدوستانه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۳۱۰

از امکان دسترسی به جازموریان تا شرط کمک های نوعدوستانه

ایسنا/کرمان فرماندار رودبار جنوب از فراهم‌ شدن دسترسی به جازموریان برای کمک رسانی خبرداد.

"محمودقانعی فر" فرماندار رودبار جنوب در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در این شهرستان گفت: محور «رودبار-زهکلوت» و «رودبار – ایرانشهر» بازگشایی و امکان حضور در مناطق سیل زده فراهم‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اتصال شبکه‌ برق شهر زهکلوت خبرداد و گفت: برق ۷۰ در صد مناطق روستایی نیز وصل شده است و تلاش های  برای رفع مشکل مابقی روستاها ادامه دارد.

فرماندار رودبار جنوب اتصال شبکه آب شرب شهر زهکلوت را از دیگر اقدامات‌ انجام شده عنوان‌ کرد و گفت: آب شرب ۹۰ در صد روستاها نیز وصل شده است.

وی از حضور همه دستگاه‌های خدمات رسان در منطقه جازموریان خبرداد و اظهار کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان به همراه دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی در جازموریان حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای سپاه پاسداران نیز با همه تجهیزات برای کمک رسانی به میدان آمده اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار جنوب از بررسی وضعیت  و کمک رسانی به اهالی ۱۲۰ روستای متاثر از سیل اخیر خبرداد و افزود: لایه روبی منازل مسکونی به زودی آغاز خواهد شد.

قانعی فر با توصیه به خیرین و همه کسانی که قصد کمک به سیل زدگان رودبار جنوب را دارند گفت: به علت شیوع بیماری کووید۱۹ و در راستای اقدامات پیشگیرانه توصیه می شود خیرین با هماهنگی جمعیت هلال احمر کمک های خود را ارسال و از حضور در منطقه نیز خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری