Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:49:09 GMT

ادامه کنترل سختگیرانه در ورودی‌های خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۳۲۳

ادامه کنترل سختگیرانه در ورودی‌های خوزستان

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی عصر سه شنبه در آیین رزمایش دفاع بیولوژیک قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه به منظور ضدعفونی معابر و مقابله با ویروس کرونا در اهواز بیان کرد: مقابله و مبارزه با این ویروس خطرناک و جدید که سراسر جهان را گرفتار خود کرده از اقدامات جامع و حیاتی برای حفظ سلامت شهروندان است.

وی افزود: انتظار می رود مردم برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشده و تلاش کنند از هرگونه تماس با افراد که راهی برای انتقال ویروس است، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان ادامه داد: کنترل جاده های خوزستان، تعطیلی بازار و همچنین محدودیت ترافیکی و تعطیلی ادارات و مدارس همگی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده تا سلامت جامعه را حفظ کنیم.

وی افزود: شهروندان باید این ویروس را جدی گرفته و توصیه های وزارت بهداشت را رعایت کنند تا بتوانیم شعار " کرونا را شکست می دهیم " را به واقعیت تبدیل کنیم.

شریعتی گفت: قرارگاه کربلا به واسطه همت بلندشان و حضور همیشگی خود برای دفاع از کیان این کشور اکنون نیز به میدان آمده و تمام امکانات خود را از استان های دیگر برای گندزدایی نقاط مختلف اهواز و خوزستان بسیج کرده که جا دارد از زحمات ارزشمند مسوولان قرارگاه کربلا تقدیر کنیم.

وی بیان کرد : نیروهای سپاه ولیعصر (عج) و آتش نشانی اهواز نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تمام ظرفیت در میدان حضور داشته که اقدامات آنها شایسته تقدیر است.

استاندار خوزستان افزود: استمرار این اقدامات موثر به ویژه در مناطق پر خطر از ضرورت ها برای حفظ سلامت شهروندان است؛ انتظار می رود مردم نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون شرایط خوزستان از لحاظ ویروس کرونا پایدار بوده و امید است با همت نیروهای خدمت رسان و مردم ، خوزستان جزو نخستین استان هایی باشد که این ویروس را ریشه کن می کند.

رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای سلامت با هدف ارتقای سطح آمادگی یگان های جنگ نوین برای مقابله با حملات احتمالی بیولوژیک دشمن به صورت همزمان در خوزستان و نقاط مختلف کشور عصر سه شنبه در اهواز برگزار شد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز عملیات ضدعفونی اجرا می شود.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹ ، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تاکنون ۵۰۲ نفر در خوزستان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۶۵ نفرفوت شدند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز غلامرضا شریعتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز برقرار هستند.

او با بیان اینکه تا کنون هیچ پروازی لغو نشده افزود:، اما لازم است که مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره ۱۹۹  تماس حاصل فرمایند.

طی ۲ روز گذشته استان خوزستان صحنه بارش‌های بی نظیر و بی سابقه در اردیبهشت بوده که برخی از آن به عنوان «شگفتانه بهاری آسمان» یاد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • بارش شدید باران در اهواز
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک