Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@00:28:46 GMT

محدودیت تردد در محور اهر- مشکین شهر تشدید شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۳۴۴

محدودیت تردد در محور اهر- مشکین شهر تشدید شد

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر از تشدید کنترل شبانه روزی محور اهر - مشکین شهر خبر داد.

زاهد محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با هماهنگی‌ انجام شده بین فرمانداری‌های اهر و مشگین شهر از امروز (5 فروردین) در محور "اهر -مشکین شهر" با حضور عوامل انتظامی و دستگاه‌های ذیربط محدودیت شدید اعمال شده است.

وی با بیان این‌که تنها کامیون‌ها و خودروهای حمل و نقله عمومی مجاز به تردد هستند، افزود: با همکاری پلیس، هلال احمر و اداره حمل ونقل جاده‌ای، این محدودیت برای مسافران نوروزی به صورت شبانه روزی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهترین راه برای دوری از بیماری و جلوگیری از شیوع این بیماری را حضور در منزل اعلام کرد و از همه کسانی که قصد تردد از محور مواصلاتی اهر – مشکین شهر و بالعکس دارند خواست تا برنامه سفر خود را به جهت محدودیت و ممانعت در این مسیر لغو کنند.

به گزارش ایسنا، محور اهر – مشکین شهر به طول ۶۰کیلومتر یکی از راه‌های مهم مواصلاتی بین استان اردبیل و آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس مشکین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان بر اثر بارش شدید باران خبر داد و مطرح کرد: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محدوده پیچ واریان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در لحظه ریزش سنگ در این مسیر خودرویی تردد نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: همزمان با وقوع این حادثه عوامل راهداری گچسر به محل اعزام و این مسیر پاکسازی شد و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

کد خبر 6099300

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت