Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی فلاح روز سه شنبه اظهار کرد: برخی صیادان در رودخانه های مرداب و خواجه کری آستارا با قلاب یا ابزار دیگر ماهیگیری می کردند و ۱۰ چوب ماهیگیری یا قلاب لنسر از آنها ضبط شد.

وی بیان کرد: ممنوعیت صید ماهی قبلا نیز اعلام و به ۱۰ صیاد اخطار داده شده است و در صورت صید مجدد به دادگاه معرفی خواهند شد.

فلاح ادامه داد: از اوایل اسفند تا اواسط خردادماه فصل تخم ریزی ماهی هاست و ماهی های مولد یا رودکوچ برای تخم ریزی، از دریا به رودخانه ها مهاجرت می کنند و ماهیگیری در این شرایط ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: از اواسط خرداد ماه هم زمان با پایان فصل تخم ریزی ماهی ها، پروانه صید با قلاب در محدوده رودخانه ها صادر خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، هفت رشته رودخانه و ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست آستارا بچه ماهی رودخانه های کوهستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست آستارا بچه ماهی رودخانه های کوهستانی سازمان حفاظت محیط زیست آستارا بچه ماهی رودخانه های کوهستانی رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل درشهر‌های چالوس، نور، بابلسر، آمل، سوادکوه و کیاسر متخلفان شکار و صید را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری، سه رشته تور (سالیک) و لاشه یک راس بزغاله وحشی و سه طاقه قرقاول دستگیر و در میانکاله ۲۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز جمع آوری کردند.

در چالوس ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در فصل تخم ریزی سفید ماهیان حین گشت و کنترل در رودخانه حفاظت شده سردآبرود ۲ رشته تور (سیالیک) و یک شاخه دام کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور (واحد محیط بانی رزن) حین گشت وکنترل در رودخانه بلده از یک متخلف یک رشته سالیک کشف وضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور (واحد محیط بانی رزن) از دو متخلف ۵ قطعه پرنده (دو قطعه بلبل، سه قطعه سهره) کشف وضبط کردند.

در بابلسر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت وکنترل در ساحل علی آباد میر ۱۴ رشته دام صید ماهی‌های استخوانی تخریب و جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در ماموریت مشترک با ماموران نیروی انتظامی ۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ کشف و ضبط و درماموریت دیگری از یک شکارچی غیرمجاز تاکسیدرمی ۱ بهله عقاب، لاشه ۱ راس بزغاله وحشی و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

در سوادکوه ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت کنترل درمنطقه تیراندازی ممنوع لفور از متخلف یک قبضه سلاح شکاری و لاشه دوطاقه قرقاول نر کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع ازیک متخلف لاشه یک طاقه قرقاول کشف وضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله مستقر در آشوراده ۲۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز جمع آوری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک