Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش با هماهنگی کامل با ستاد ملی اتخاذ شده لذا تعطیلی مسابقات و تمرینات تیم‌های ورزشی در سراسر کشور نیز که برای حفظ سلامت ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش اعلام شده، کماکان لازم الاجراست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اهمیت موضوع سلامت مردم به حدی است که هرگونه تجمعی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح کشور ممنوع شده است، شایسته است باشگاهداران به این مهم توجه جدی داشته باشند و از آغاز تمرینات ورزشی خودداری کنند چرا که در صورت ارتکاب به چنین تخلفی با برخورد قانونی مواجه خواهند شد ضمن اینکه مسنول به مخاطره انداختن سلامت ورزشکاران نیز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اطلاعیه یادآور شده است: بیماری کرونا همان طور که سازمان بهداشت جهانی عنوان کرده در سطح دنیا از اپیدمی به پاندمی تبدیل شده است و در شرایطی که کشور‌های درگیر در سطح دنیا مسابقات خود را معلق کرده و احتمال به تعویق افتادن بازی‌های المپیک روز به روز بیشتر می‌شود، انتظار می‌رود باشگا ه.‌های ما نیز با درک عمیق موضوع از آغاز تمرینات خودداری کنند.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصریح کرده است: بدیهی است درباره زمان آغاز تمرینات و مسابقات ورزشی پس از هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی لازم، به موقع انجام خواهد شد و باشگاه‌های محترم نباید از این نظر نگران باشند.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش از عموم ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش خواست توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله ماندن در خانه به منظور قطع زنجیره کرونا را رعایت کرده و در این روز‌ها با ورزش در خانه شادابی، نشاط و سلامتی را به خانواده‌های خود هدیه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی ستاد مقابله با کرونا تعطیلی مسابقات ورزشی شیوع کرونا کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی ستاد مقابله با کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه