Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@03:23:54 GMT

اعتراف ۲ موتورسوار به ۲۴ فقره سرقت لوازم خودرو

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۵۶۸

اعتراف ۲ موتورسوار به ۲۴ فقره سرقت لوازم خودرو

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ اردشیر نادری گفت: سوم فرودین ماه مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان بهشتی به ۲ موتور سوار که با کلاهی چهره خود را پوشانده بودند، مشکوک شدند و برای بررسی موضوع پلاک انتظامی موتورسیکلت را از مرکز سامانه پلیس استعلام کردند و مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در محدوده کلانتری ۱۰۱ تجریش را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله عوامل کلانتری عباس آباد با استفاده از علائم هشداری پلیس، دستور توقف موتورسیکلت را می‌دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه موتورسواران با شنیدن هشدارهای پلیسی مبنی بر توقف موتورسیکلت به سرعت خود افزوده و از محل متواری شدند، گفت: متهمان همچنان بدون توجه به دستورهای پلیسی به فرار خود ادامه و تعدادی اموال که همراهشان بود به بیرون پرتاب می‌کردند.

سرهنگ نادری افزود: تیم گشت انتظامی کلانتری عباس آباد برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و جانی به سایر شهروندان، ۴ تیر هوایی شلیک کردند ولی هر دو متهم توجهی به شلیک تیرهوائی گشت انتظامی کلانتری نکردند و در نهایت تیم دیگری از مأموران کلانتری عباس آباد برای مهار و دستگیری متهمان به تیم کلانتری پیوستند.

وی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز موتور سواران وارد خیابان قدوسی شده ولی به علت عدم توانایی در کنترل موتورسیکلت و لغزندگی معابر، موتورسیکلت با زمین برخورد و هر دو موتور سوار به صورت پیاده از محل گریختند.

سرکلانتر یازدهم گفت: مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز، ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر ولی راکب موتورسیکلت بر روی پل هوایی رفته و سعی در پرتاب خود از پل هوایی به پایین را داشت که با حضور عوامل آتش نشانی و دعوت متهم به خونسردی وی تسلیم قانون شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان بر اثر برخورد با زمین مصدوم و از نواحی مختلف بدن اظهار تالم می‌کردند، گفت: هر دو متهم به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند، و با بهبود وضعیت جسمانی متهمان و ادامه تحقیقات پلیسی، هر دو متهم به ۲۴ فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

وی با بیان کشف اموال پرتابی موتور سوران گفت: اموال کشف شده شامل ضبط و باند و ساب سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال بوده و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/

20 / 20 سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ اردشیر نادری مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد اعتراف ۲ موتورسوار سرقت ۲۴ فقره سرقت دستگیری ۲ موتورسوار به جرم سرقت لوازم داخلی خودرو سرقت لوازم خودرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اعتراف ۲ موتورسوار سرقت ۲۴ فقره سرقت سرقت لوازم خودرو سرقت لوازم عباس آباد ۲ موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت