Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد مرادیان، سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۴ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های شیراز بستری هستند که حال آنها وخیم است.
وی، میانگین سنی افرادی که در استان فارس به دلیل مصرف الکل صنعتی دچار مسمومیت شده‌اند را ۲۰ تا ۴۰ سال عنوان کرد و اظهار داشت: مصرف الکل صنعتی به صورت خوراکی، مرگ آفرین است و نقشی در از بین بردن ویروس کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تا عصر سه‌شنبه (پنجم فروردین ۹۹) با شناسایی ۱۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس، شمار مبتلایان به این بیماری به ۵۶۶ نفر رسید، ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز چهار نفر به دلیل ابتلا به کرونا در این استان فوت کردند که با احتساب آنها تاکنون ۲۱ نفر در فارس جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.
به گفته عبدالرسول همتی، هم اکنون ۱۷۵ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۹۰ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، اقلید، خرم‌بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده‌اند.
بیمارستان‌های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به عنوان مراکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) این شهر، کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می‌دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما

به گزارش همشهری آنلاین،‌اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند. یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

دو منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس صحت این خبر را تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

کد خبر 847908 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسمومیت پزشکی

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز