Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@17:01:38 GMT

ستاره فوتبال به خاطر پسرش خودش را قرنطینه کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۹۲۵

ستاره فوتبال به خاطر پسرش خودش را قرنطینه کرد +عکس

ستاره سابق تیم ملی انگلیس که مفسر و کارشناس فوتبال است، یک کار جالب و فداکارانه انجام داد.

به گزارش مشرق، علائمی از ابتلا به ویروس کرونا در جورج لینکر، باعث شد پدر مشهور او، گری لینکر خودش را در قرنطینه قرار دهد.

 

گری لینکر در توئیترش نوشت: پس از آنکه جورج دارای علائمی از ویروس کرونا بود، من خودم را قرنطینه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علائم او مانند همه نبود اما کاملا حس چشایی و بویایی خود را از دست داده است. تاکنون زیاد در مورد این علائم صحبت نشده است. طی یک هفته اخیر او کاملا کنار من بوده. مراقب بوده‌ام  و مرتب دستم را شسته‌ام اما در قرنطینه می‌مانم. اگر حس چشایی و بویایی خود را از دست داده‌اید، باید مراقب باشید. ممکن است ندانید اما به ویروس مبتلا باشید. همه این اطلاعات را قبل از به اشتراک گذاشتن، با دکتر هماهنگ کرده‌ام. سالم بمانید.

جورج لینکر ۲۸ ساله طراح اپلیکشن است و رابطه نزدیکی با پدرش گری دارد. در حالی که خیلی از مردم انگلیس توصیه مقامات را رعایت نمی‌کنند، لینکر اخیرا خواسته بود قرنطینه در خانه‌ها اجباری شود. تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس به ۵۶۸۳ نفر رسیده و ۲۸۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید گری لینکر کارشناس فوتبال مفسر فوتبال توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل یک ستاره از تهران با استقلال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم فوتبال ایران به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران که در فاصله شش هفته تا پایان مسابقات با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه به دنبال پنجمین قهرمانی خود در ادوار لیگ برتر است، در حالی به مصاف پرشورهای تبریز می‌رود که یک غایب بزرگ از نیم فصل دوم، این تیم را همراهی نمی‌کند.

کوین یامگا که در نیم فصل به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه چشم آسیب دید، در حالی که این روزها با یک چشم بسته در تمرینات آمادگی جسمانی آبی پوشان حضور دارد و با حضور کنار تیم به بازیکنان روحیه می‌دهد، با انتشار یک استوری سعی کرده به بازیکنان استقلال برای مصاف امروز انگیزه دهد.

دیدار استقلال برابر تراکتور از ساعت هفده امروز در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند