Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با همکاری و کمک سازمان‌ها و صداوسیما و بسیج ادارات تا امروز ۳۵۰ هزار نفر در قم در‌ طرح بسیج ملی مقابله با کرونا اطلاعات خود را ثبت کردند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیامک محبی امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران استانداری، اظهار داشت:‌ سامانه سلامت از ابتدای شروع طرح ملی مبارزه با کرونا فعالیت خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ خوشبختانه با همکاری و کمک سازمان‌ها و صداوسیما و بسیج ادارات تا امروز 350 هزار نفر‌ در قم در‌ طرح بسیج ملی مقابله با ‌کرونا اطلاعات خود را ثبت کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ارزش و اهمیت طرح بسیج ملی مقابله با‌کرونا بیان کرد: بیمارانی که‌ دارای علامت هستند را شناسایی کرده و روند درمان را شروع می‌کنیم، موازی با این طرح غربالگری را انجام می‌دهیم.

هند به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا قرنطینه شدتعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به 188 نفر رسید؛ 19 نفر فوت شدند342 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند

محبی عنوان کرد: از 350 هزارنفری که در سامانه بسیج ملی مقابله با کرونا ثبت‌نام کردند، 38 هزار و‌ 677 نفر نیازمند پیگیری بودند یعنی دارای علامت بودند و 8 هزار و 875 نفر نیز نیازمند پیگیری فوری بودند و مراقبین سلامت با آن‌ها تماس گرفته و آن‌ها را به مراکز 16 ساعته ارجاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر‌اساس آماری که از طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا به دست آمد بخش اعظم جامعه مشکلی ندارد و 10 درصد دارای علامت‌های اولیه بودند که ربطی به کرونا ندارد، پس از مراجعه به مراکز 16 ساعته تعیین تکلیف می‌شوند‌ که مبتلابه کرونا هستند و یا خیر و نیازمند بستری در بیمارستان هستند و یا در منزل قرنطینه و درمان می‌شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: به‌صورت موازی با سامانه سلامت یک سامانه‌ای در وزارت بهداشت تحت عنوان سامانه سیب فعالیت می‌کند، قم جز استان‌های نخست بود که درگیر ویروس کرونا شد و معاونت بهداشت تصمیم گرفت افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای هستند تحت غربال قرار بگیرند.

محبی گفت: روز اول فروردین 30 هزار نفر، روز دوم فروردین 53 هزار، روز ‌سوم فروردین 70 هزار نفر، روز چهارم فروردین 85 هزار و تا ظهر امروز 75 هزار نفر در قم غربالگری شدند.

وی با تأکید بر اینکه سرعت غربالگری در استان قم بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: از نیروهای بسیج تقدیر‌می کنم‌ که به‌صورت داوطلب در حال فعالیت هستند، در زمینه موضوعاتی که نیازمند پیگیری فعال بودیم استان قم با 87 درصد در منطقه سبز قرار دارد.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج ملی مقابله با کرونا طرح بسیج ملی مقابله هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند