Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@09:46:03 GMT

کرونا جان فرمانده انتظامی اسفراین را گرفت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۰۰۳۹

کرونا جان فرمانده انتظامی اسفراین را گرفت

خرداد: فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین، که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر بستری بود، سه‌شنبه، پنجم فروردین جان باخت.


به گزارش خرداد ،سرهنگ جاوید مهری، از چند روز پیش به دلیل مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان اسفراین بستری شده بود که سرانجام امروز و پس از جدالی چند روزه با این ویروس منحوس، عصر سه شنبه در این بیمارستان تسلیم بیماری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از سال ۹۴، فرماندهی انتظامی شهرستان اسفرابن را بر عهده داشت.
استاندار خراسان شمالی و فرماندار اسفراین، امروز با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت این فرمانده خدوم نیروی انتظامی را به خانواده وی، سبزپوشان نیروی انتظامی و مردم اسفراین تسلیت گفتند.
بر اساس آخرین آمار دانشکده علوم پزشکی اسفراین با مثبت شدن آزمایش ۷ نفر دیگر از بیماران در روز سه شنبه،  شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان اسفراین به ۴۴ نفر رسید که تاکنون ۱۰ نفر نیز در این شهرستان جان باخته اند و از این تعداد ابتلای ۳ تن به کووید ۱۹ قطعی شده و ۷ بیمار نیز مشکوک بوده اند.
هم اینک ۱۰ بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین بستری اند که ۲ بیمار کرونا مثبت و ۸ بیمار نیز مشکوک به این بیماری هستند و ۱۹ بیمار نیز با تلاش تیم های درمانی شهرستان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و هم اکنون پس از مرکز استان، در رتبه دوم تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان شمالی قرار دارد. برچسب ها: اسفراین ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسفراین کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد