Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی قشم در اقدامی ابتکاری، شماره تماس شخصی خود را برای اعلام تخلفات در اختیار شهروندان قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حسین الهی فرمانده انتظامی قشم شامگاه امروز در اقدامی ابتکاری و در راستای برخود با متخلفان، تسریع روند پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و تجلی پلیس مردم محور، شماره تماس شخصی خود را در اختیار شهروندان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شماره تماس‌ 09120755643 و شماره فضای مجازی شخصی خود 09157060328 را برای انعکاس سریع و مستقیم هرگونه تخلف اعلام کرد.

فرمانده انتظامی قشم تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه و ضرورت برخورد به هنگام با هرگونه تخلفی که منجر به گسترش کووید-19 شود برای حفظ سلامتی مردم بیش از هرچیز اهمیت دارد.

الهی خاطرنشان کرد: در همین راستا تا کنون افزون بر 80 منزل مسکونی غیرمجاز که به صورت شبانه اجاره داده می‌شد توسط پلیس قشم پلمپ شده است.

وی بیان کرد: تعامل پلیس و شهروندان از مهمترین مولفه‌های کاهش جرم و مقابله کارآمد با مجرمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فضای مجازی قشم اجاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور