Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت AFC در تحلیلی، رقابت‌های جام حذفی کشور‌های آسیایی را مورد ارزیابی قرار داد.

در گزارش این سایت آمده است: فصل ۲۰-۲۰۱۹ ثابت کرد همچنان جادوی جام حذفی در نقاط مختلف آسیا زنده است. از عربستان تا قطر و از امارات تا ایران، تیم‌های کوچک‌تر با تمام قوا در این مسابقات شرکت کرده و برای کسب موفقیت و صعود به مراحل پایانی می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره رقابت‌های جام حذفی ایران آورده است: شگفتی‌ها در جام حذفی فوتبال ایران خیلی زود خلق شد. تیم فجرسپاسی لیگ یکی پس از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل فولاد لیگ برتری به تساوی ۲ بر ۲ رسید، اما در ضربات پنالتی به حریف را شکست داد تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. این تیم مقابل استقلال قدرتمند هم جنگید و پس از تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه بازی به دلیل دریافت ۳ گل در وقت‌های اضافی، رویا‌های خود را از دست داد.

در ادامه این گزارش آمده است: نفت مسجد سلیمان مقابل تیم شهرخودرو که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است به پیروزی رسید. حرکت خیره کننده شاگردان مهدی تارتار در مرحله یک چهارم نهایی هم تداوم یافت و این تیم مقابل شاهین بوشهر هم ۳ بر ۲ برنده شد تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند. ذوب‌آهن، نایب قهرمان سال ۲۰۱۰ لیگ قهرمانان آسیا برابر مس کرمان ۴ بر ۲ باخت. تاکنون پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و تراکتور به جمع ۴ تیم نهایی رقابت‌ها رسیده‌اند و بازی یک چهارم نهایی استقلال با سپاهان هنوز برگزار نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»