Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، آمارهای تجمیعی دولت‌ها در نقاط مختلف جهان حاکی از این است که سه‌شنبه شب به وقت تهران شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان از مرز 400 هزار مورد گذشته است.

بیش از نیمی از 400 هزار فردی که ابتلای آنها به ویروس کرونا به تأیید پزشکان رسیده است، ساکن کشورهای اروپایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین آمارهایی که پایگاه اطلاعاتی worldometers منتشر کرده، شمار قربانیان ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان به حدود 17300 نفر رسیده و انتظار می‌رود طی ساعات آینده با انتشار آمارهای جدید، این رقم به بیش از 18 هزار نفر برسد.

تاکنون حدود 104 هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در جهان سلامت خود را بازیافته‌اند و اقدامات درمانی برای بهبود بیش از 280 هزار نفر دیگر همچنان در جریان است.

بیماری ناشی از ویروس کرونا یعنی بیماری «کووید-19»که سازمان بهداشت جهانی (WHO) آن را بیماری همه‌گیر جهانی اعلام کرده است،‌ تاکنون در بیش از 190 کشور و قلمرو در نقاط مختلف جهان شیوع یافته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی ویروس ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مردم در شهر‌های مختلف جهان در حمایت از غزه و با درخواست آتش بس تظاهرات برگزار کردند.

 

تجمع دانشجویان یونانی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در آن
یونان به تظاهرات دانشجویان در اعلام حمایت از فلسطین و نوار غزه پیوست.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، دانشجویان دانشگاه های یونان با برگزاری تظاهراتی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در آتن پایتخت این کشور خواستار پایان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


تحصن دانشجویان موریتانی در حمایت از فلسطینیان ساکن نوار غزه
شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: دانشجویان موریتانی در حمایت از فلسطینیان ساکن نوار غزه، تحصن کردند.
دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزشی موریتانی یک روز را به طور کامل تحصن کردند تا اعتراض خود را به چشم پوشی جهان از جنایتهای جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل ضد نوار غزه نشان دهند. دانشجویان با برگزاری تجمعات اعتراض آمیز خواستار رساندن کمکهای بشردوستانه به نوار غزه و توقف فوری جنگ علیه غزه شدند.
دانشجویان موریتانی در ادامه حمایتهای خود از آرمان فلسطین و محکومیت جنگ نسل کشی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به راه انداخته است، دیروز تحصن کردند و کلاسهای خود را تعطیل و تجمعات اعتراض آمیز علیه نادیده گرفته شدن جنایتهای رژیم اشغالگر برگزار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پلیس پاریس تحصن معترضان حامی فلسطین را در دانشگاه سوربن سرکوب کرد
گلوبال نیوز گزارش داد پلیس فرانسه روز دوشنبه تحصن معترضان حامی فلسطین در دانشگاه سوربن پاریس را برهم زد.
این تحصن اعتراضی در دانشگاه نمادین فرانسه در بحبوحه موجی از اعتراضات دانشگاهی در آمریکا علیه جنگ اسرائیل در غزه برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



حمایت جامعه دانشگاهی پاکستان از تظاهرات ضد صهیونیستی در آمریکا
بیش از دویست نفر از اساتید دانشگاه کراچی پاکستان در نامه ای به دانشگاه های آمریکا از تحصن و‌ اعتراضات سراسری دانشجویان این کشور بر علیه جنایات رژیم صهیونسیتی و حمایت کورکورانه واشنگتن از این رژیم اشغالگر اسرائیل، حمایت کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، در این نامه که دستکم برای ۴۰ دانشگاه آمریکا ارسال شده آمده است: جامعه دانشگاهی پاکستان از اساتید و دانشجویان آمریکایی که برغم فشار و رویکرد این کشور بر علیه جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه دست به تظاهرات زده اند حمایت می کند.
بیش از دویست نفر از اساتید دانشگاه کراچی پاکستان با امضای این نامه اعلام کردند: تظاهرات سراسری دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم غزه و محکومیت حمایت های کورکورانه واشنگتن از رژیم صهیونسیتی توسط این قشر بیانگر آزادی علمی این دانشجویان است.
اساتید پاکستانی همچنین تداوم جنایات رژیم صهیونسیتی و قتل عام مردم غزه و همچنین حمایت تسلیحاتی و مالی آمریکا و سایر کشورهای غربی از جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل را به شدت محکوم کردند.
در این بیانیه آمده است: جامعه دانشگاهیان پاکستان هم شانه به شانه دانشجویان آمریکایی برای حمایت از مردم مظلوم غزه ایستاده است و تا آزادی فلسطین برای دفاع از حق مردم این کشور تلاش خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




راهپیمایی گسترده حمایت از غزه در پایتخت مکزیک
شبکه خبری قدس تصاویری از راهپیمایی گسترده در شهر مکزیکو سیتی پایتخت مکزیک برای اعلام حمایت از ملت فلسطین و محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





گزارشی درباره تظاهرات در حمایت از فلسطین در دانشگاهی در پاریس
شبکه تلویزیونی راشا تودی روز دوشنبه گزارشی درباره تظاهرات در حمایت از فلسطین در دانشگاهی در پاریس و برخورد پلیس با تظاهرکنندگان پخش کرد.
خوب، آن سوی اقیانوس اطلس در آمریکا شاهد اعتراضات دانشجویی هستیم. بیایید اوضاع پاریس را به شما نشان دهیم. دانشجویان فرانسوی نیز چندین روز متوالی در حمایت از غزه تجمع کردند. آخرین تظاهرات در خارج از دانشگاه سوربن انجام شد. تحصن گروهی از دانشجویان در چادر توسط پلیس، به سرعت متفرق شد. اوایل روز دوشنبه، پرچم عظیم فلسطین در محوطه دانشگاه به اهتزاز درآمد. در همین حال، یکی دیگر از دانشگاه‌های معتبر فرانسوی با دانشجویان خود که برای غزه تظاهرات کرده‌اند، معامله کرده است. اما برخی از مقامات فرانسوی خواستار سرکوب این گونه تجمعات شده اند. در اینجا ریچل مارسدن خبرنگار ما گزارش می دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است