Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:29:16 GMT

محسن قاسمی کما را ضربه کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۰۳۰۹

محسن قاسمی کما را ضربه کرد

خبرگزاری ایسنا: پدر محسن قاسمی می‌گوید: پسرش پس از نزدیک به دو ماه از کما خارج شده است.

جهانگیر قاسمی  اظهار کرد: محسن ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد رفت که آنجا به دلایل نامعلوم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به کما رفت.

وی ادامه داد: پس از اینکه چند روز در بیمارستان آیت‌الله بروجردی بود به بیمارستان خصوصی لاله اعزام شد و خوشبختانه یکی دو روزی می‌شود که از کما خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با بیان اینکه محسن در حال حاضر نمی‌تواند صحبت کند، افزود: فقط چشم‌هایش را باز کرده و به اطراف توجه می‌کند و وقتی در مورد اینکه چرا با او درگیر شده‌اند، سوال می‌پرسیم اشک از چشم‌هایش جاری می‌شود.

وی یادآور شد: چند نفر ناجوانمردانه با پسرم درگیر شده بودند و طبق نامه پزشکی قانونی؛ محسن از ۲۶ ناحیه آسیب دیده بود و شاهدان می‌گویند با چوب بدجور به سرش ضربه زده‌اند و بعد از آن به کما رفته است.

قاسمی تصریح کرد: آن کمپ با فک پلمب فعالیت می‌کرد و ما از این موضوع خبر نداشتیم و ضاربان هم با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند!

پدر قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا در پاسخ به پرسش ایسنا که هزینه‌های بیمارستان خصوصی چقدر است و آیا مشکلی برای پرداخت آن ندارید؟ گفت: هزینه که زیاد است و مبلغ دقیق آن را نمی‌دانم اما شاید حدود ۴۰۰ میلیون تومان در مجموع هزینه داشته باشد. خدا را شکر وضعیت مالی بدی نداریم اما واقعیتش پرداخت این مقدار پول از عهده خانواده ما خارج است و انتظار داریم وزارت ورزش، فدراسیون کشتی و پهلوانان ما را کمک کنند.

وی بیان کرد: محسن متولد سال ۱۳۷۱ است و ۱۲ سال از عمرش را در اردوهای تیم ملی بوده و اگر در دام اعتیاد گرفتار نمی‌شد حالاحالاها می‌توانست افتخارآفرینی کند.

قاسمی در پایان گفت: پسرم را سالم به کمپ ترک اعتیاد تحویل دادم و جنازه تحویل گرفتم و امیدواریم مسئولان قضایی اجازه ندهند حق قهرمان این مملکت پایمال شود.

به گزارش ایسنا، محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود اما چند روز بعد در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن قاسمی کما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد