Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار تگزاس در دوران بحران کرونا این پرسش را مطرح می‌کند که آیا بهتر نیست برای مقابله با کرونا افراد مسن به جای اقتصاد آمریکا قربانی شوند؟ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، "دن پاتریک"، معاون فرماندار تگزاس این ایده را مطرح کرده که در دوران بحران کرونا بهتر است افراد مسن قربانی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتقادی به اعمال محدودیت در دوان بحران کرونا نداشته و با اعلام اینکه اقتصاد از این اوضاع بسیار رنج می برد در مصاحبه ای گفته است که من نمی خواهم که کل کشور فدای من شود.

وی گفته است که این کشور باید به کار خود ادامه دهد و به سر کار خود برگردد. به گفته وی این طور نمی تواند باشد که اقتصاد فدای ویروس کرونا شود. حداقل باید در این باره بحث شود که آیا نباید شهروندان مسن به جای آن ( اقتصاد) قربانی کرونا شوند؟

وی با اعلام اینکه 6 نوه دارد گفت: به عنوان یک شهروند مسن هیچ کس از او سوال نکرده است که آیا او می خواهد در ازای آمریکا جان خود را به خطر بیاندازد.

اسپانیا|‌رها کردن سالخوردگان در خانه‌های سالمندان موجب مرگ بسیاری از‌ آنها شدسالخوردگان ایتالیایی مبتلا به کرونا در تنهایی می‌میرنددستورالعمل عجیب به پزشکان انگلیسی درباره کرونا/ بیمارانی که بدون درمان می‌میرند

 

معاون فرماندار تگزاس تاکید کرد که وی برای اینکه آمریکا را برای نوه هایش حفظ کند حاضر است زندگی خود را بدهد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، آمریکا در حال حاضر جزو مهم‌ترین کانون‌های شیوع ویروس کرونا در جهان به شمار می‌رود. تاکنون بیش از 46 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند که از بین آنها بیش از 580 نفر جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم

آبله مرغان افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما بیشتر کودکان را درگیر می‌کند. این ویروس به‌راحتی از افراد مبتلا به آبله مرغان به افرادی که تابه‌حال به این بیماری مبتلا نشده‌اند یا اینکه واکسینه نشده‌اند سرایت می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، اگر یک نفر به آن مبتلا شود، حدود ۹۰ درصد از افرادی که به او نزدیک‌اند و در برابر این ویروس مصون نیستند نیز به این بیماری مبتلا می‌شوند. این ویروس راه‌های انتقال زیادی دارد و قدرت مسری بودن آن تا حدی است که حتی با یک تماس کوچک هم منتقل می‌شود. ویروس واریسلا زوستر همچنین باعث بروز بیماری به اسم زونا می‌شود.

در صورت بروز علائم آبله مرغان به پزشک مراجعه کنید. اما رژیم غذایی مناسب برای آبله‌مرغان چیست؟

لبنیات

انبه

موز

عصاره قلم

سبزیجات تازه

سیر

زنجبیل (مقدار کم)

زردچوبه

ماست

بستنی

کلم‌بروکلی، کلم‌پیچ، اسفناج

تخم مرغ

لوبیا

دمنوش‌های گیاهی

سیب

در کل غذا‌هایی که سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر می‌کنند و در عین حال برای فرد حساسیت هم ایجاد نمی‌کنند، بهترین منابع غذایی هستند. اما قبل از مصرف این نوع غذا‌ها با پزشک مشورت کنید.

دیگر خبرها

  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت