Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در پیام تسلیت محمد باقر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه آمده است: رحلت واعظ توانا حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد قوام را به خانواده اش و جامعه مکرم روحانیت گیلان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و در این مصیبت برای خانواده داغدار وی آرزوی صبر و برای آن راحل واصل در جوار اهل بیت ، رزقی نیکو و منزلتی معزز مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استاندار گیلان نیز در پیامی درگذشت حاج سید احمد قوام مبارز انقلابی را تسلیت گفت.

در پیام ارسلان زارع آمده است: خبر درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد قوام موجب تأثر و تألم خاطر شد.

بی شک فعالیت های روشنگرانه و سخنرانی های این خطیب برجسته در دوران مبارزه علیه رژیم ستم‌ شاهی و خدمات موثر ایشان در راه تبلیغ دین مبین اسلام از وی شخصیتی ماندگار در اذهان به یادگار گذاشته است.

اینجانب درگذشت آن خطیب توانمند انقلابی را به عموم جامعه روحانیت و بیت مکرم ایشان ، تسلیت عرض کرده و از پیشگاه پروردگار متعال برای آن فقید سعید ، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد قوام در دوران مبارزاتی ، در مرحله اول پس از سخنرانی در شهرستان بابل دستگیر و به زندان اوین منتقل و در مرحله‌ ای دیگر نیز پس از سخنرانی در خیابان شریعتی رشت دستگیر و زندانی شد.

انتهای پیام/اص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری پیام تسلیت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل

دریافت 20 MB کد خبر 6091802

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی