Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@07:04:27 GMT

جزئیات تازه از دستگیری سارقان طلافروشی در کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۰۶۷۲

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه‌ای از دستگیری باند سارقان طلافروشی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، سردار "مهدی انصاری" گفت: ۶ سارق مسلح که سال گذشته در شهر لنده و شهر بهبهان در استان خوزستان و امسال در شهر‌های قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه اقدام به سرقت مقادیری طلا، از طلا فروشی کرده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال قبل در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر لنده و همچنین وقوع سرقت مسلحانه در شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در سال جاری مقادیری زیادی طلا سرقت شد که کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پرتلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌ها و مستندات کافی، هویت و محل اختفای افراد سارق مسلح را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه مأموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، مخفیگاه باند سارقان مسلح در یکی از شهر‌های استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.

سردار انصاری تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، طی دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه همزمان در دو شهر لنده استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان، ۶ نفر در این راستا دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات از آنان کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه این افراد سارق به صراحت به سرقت طلافروشی در شهر‌های لنده و قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان اعتراف کردند در ادامه ادامه داد: اعضای باند ۶ نفره سرقت مسلحانه، مجدداً درصدد انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر بهبهان استان خوزستان و شهر دیلم در استان بوشهر بودند که از اجرای برنامه شوم خود ناکام ماندند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سردار انصاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با هرگونه ناامنی برخورد قاطع می‌کند به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیر متخلفان و مجرمان اقدام شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان سرقت سرقت مسلحانه پلیس اخبار حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان طلافروشی دستگیری سارقان کرونا کرونا ویروس تهران فیلم ویروس کرونا ویروس عکس بیمارستان ویدیو جوان استان کهگیلویه و بویراحمد استان خوزستان سرقت مسلحانه شهر بهبهان شهر لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد از تیمار و نگهداری شش جوجه جغد انبار خبر داد و گفت: این پرنده‌ها در دامن طبیعت مارون رهاسازی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان‌خرد، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود یک ماه قبل بود گزارشی از یک طبیعت دوست مبنی بر اینکه شش جوجه تازه متولد شده جغد انبار در نزدیکی گاوداری در حاشیه منطقه حفاظت شده خائیز وجود دارند که به دلایل نامعلومی پدر و مادرشان دیگر به سراغ لانه نمی‌آید.

وی افزود: محیط‌بانان با گمان به اینکه ممکن است پدر و مادر این جوجه‌ها به دلیل تغذیه از کبوترهای محلی شکار شده باشند به محل مراجعه کنند، مجبور می‌شوند شش قطعه جوجه تازه متولد شده را جهت ادامه نگهداری با خود به پاسگاه محیط‌بانی بیاورند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به‌دلیل شرایط خاص جوجه‌ها، نگهداری و تیمارداری از جوجه‌ای که تازه متولد می‌شود یک کار بسیار سخت، علمی و حساس بود، گفت: باید این جوجه‌ها در شرایطی بزرگ شوند که کمترین تماس و دید را به انسان داشته باشند تا در مواقع رهاسازی با مشکل عادی‌سازی ارتباط با انسان مواجهه نشویم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس با اطلاعاتی که از رضا نیک‌فلک و گروه وی داشتیم جوجه‌ها را برای ادامه تیمارداری و نگهداری تحویل تیم وی دادیم.

جاودان‌خرد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات مناسب تیمارداری تیم رضا نیک فلک هر شش جوجه پس از حدود یک ماه نگهداری در شرایط دور از انسان بزرگ شدند و دیروز شانزدهم اردیبهشت در مجاور پاسگاه محیط‌بانی سد مارون رهاسازی و به دامان طبیعت بازگشتند.

وی ضمن تشکر از زحمات یک ماهه تیم تخصصی رضا نیک فلک، گفت: شماره تلفن ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های محیط زیستی است و مردم می‌توانند به‌صورت رایگان با این سامانه تماس و اتفاقات زیست محیطی را گزارش دهند.

به گزارش ایمنا، جغد انبار در نقاط مختلف جهان دیده می‌شود، آنها به خاطر ظاهر متمایز و رفتارشان در هنگام شکار معروف هستند، این پرنده گستردگی زیادی دارد و یکی از نژادهای اصلی جغد به حساب می‌آید، این پرنده به‌دلیل صورتی قلبی شکل بسیار زیبا در تمام مناطق جهان به جز قطب و بیابان‌ها زندگی می‌کند.

کد خبر 751025

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر