Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-30@01:37:49 GMT

برنامه های بیمه ایران در حمایت از جهش تولید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۰۹۳۰

برنامه های بیمه ایران در حمایت از جهش تولید

در متن پیام محمد رضایی مدیر عامل بیمه ایران آمده است: شرکت سهامی بیمه ایران به‌عنوان بنیان‌گذار صنعت بیمه کشور در تاریخ پر فراز و نشیب خود و به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و تحریم‌های ظالمانه و حوادث غیرمترقبه سال‌های اخیر با اولویت دادن به مسوولیت‌ اجتماعی، مسوولیت‌های حرفه‌ای خود را با سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هماهنگ و همسو ساخته است و اینک در این مقطع حساس تاریخی نیز توجه و تاکید رهبر فرزانه را نصب العین خود قرار داده و در راستای تحقق و همراهی و حمایت از جهش تولید که متضمن حفظ اقتدار ایران اسلامی است، با طراحی پوشش‌های بیمه‌ای ویژه برای بخش تولید و صنعتگران خدوم و تکیه مضاعف بر مدیریت ریسک و ارتقا دانش اصول پیشگیری از حوادث و انتقال تجربیات خود به کارآفرینان پرتلاش از تمامی ظرفیت‌های این شرکت در بخش‌های فنی، آموزشی، مالی و عملیاتی شبکه گسترده فروش و نمایندگان کاردان و صدیق در سراسر کشور با تمام توان و با عزمی جهادی بهره خواهد جست تا به فضل و عنایت خداوند در پیروزی بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه نبرد اقتصادی و تحریم‌های ناعادلانه نقش و سهم خود را بیش‌ازپیش ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد تسهیلات پرداخت حق بیمه به‌صورت اقساطی و ارائه تخفیف‌های اختصاصی برای انواع تولیدکنندگان محصولات ایرانی اعم از صنعتی، تجاری، مواد غذایی، شیمیایی و نظایر آن در رشته‌های بیمه‌های آتش‌سوزی، حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی، بیمه مسئولیت تولیدکنندگان کالا، بیمه فروش اعتباری (در چارچوب آیین‌نامه ۵۱ شورای عالی بیمه)، بیمه مسئولیت قراردادی به منظور تسهیل انعقاد قراردادها، بیمه اعتبار صادراتی کالای ایرانی (در چارچوب آیین‌نامه ۳۴ شورای عالی بیمه)، بیمه ماشین‌آلات و تجهیزات خط تولید و بخش‌های الکترونیکی و انواع بیمه‌نامه‌های عدم النفع ناشی از آتش‌سوزی و شکست ماشین‌آلات ازجمله مهم‌ترین بیمه‌نامه‌های حمایتی بیمه ایران برای حمایت از تولیدکنندگان و جهش تولید است.

یکی دیگر از تمهیدات بیمه ایران حمایت از تولیدات بخش کشاورزی است و عملیات اجرایی طرح بیمه حوادث و بیماری‌های اپیدمیک دام‌های سنگین از هفته دوم فروردین آغاز می‌شود. هم‌اکنون پوشش‌های بیمه متنوعی توسط بیمه ایران در بخش تولیدات کشاورزی ارائه می‌شوند و خلق محصولات جدید و احیای مجدد طرح‌هایی که قبلا در حوزه فنی عملیاتی شده‌اند در دستور کار طراحی و اجرا قرار گرفته‌اند.

محور بعدی برنامه‌های بیمه ایران تداوم و توسعه همکاری‌ها با سازمان‌های راهبر و مرتبط با بخش تولید مانند سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی یا شرکت‌های دانش‌بنیان زیرمجموعه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری است و با بسته‌های بیمه‌ای حمایتی بخش تولید که هم‌اکنون ارائه می‌شوند، در تمامی شهرک‌های صنعتی سراسر کشور نمایندگان بیمه ایران برای صدور این نوع بسته‌های حمایتی بیمه‌ای مستقر خواهند شد و توافق‌نامه‌های حمایتی از صنایع بزرگ مانند خودروسازان دارای ویژگی‌ها و ابعاد جدیدی خواهد شد.

فاز چهارم برنامه‌های بیمه ایران شامل چند بخش ازجمله همکاری و مشارکت با بیمه مرکزی در جهت اجرای ماده ۹ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۹۸ در زمینه تاسیس موسسات تضمین (صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بیمه‌ای) و همچنین تزریق منابع مالی لازم از محل منابع و ذخایر بیمه ایران به شرکت‌های تولیدی از طریق بورس است و همپنین طراحی و ارائه نوعی بیمه‌نامه زندگی حمایت از تولید که منابع سرمایه‌گذاری‌های آن فقط در بخش تولید استفاده خواهد شد.

بیمه ایران نماد قدمت و نهاد خدمت در کشور است و در جایگاه بنیان‌گذار صنعت بیمه هر دو وظیفه کارایی و اثربخشی را به نحو احسن اجرایی می‌کند. اساسا شرکت‌های بیمه نیز با تولید حق بیمه بیشتر نقش و سهم بسزایی در تولید داخلی ایفا خواهند کرد و بیمه ایران خود را کشتی امن تولیدکنندگان و حامی مردم می‌داند و این شرکت جهت بررسی انواع پیشنهادهای خلاقانه و همکاری و سرمایه‌گذاری‌های مشترک به‌منظور تحقق هر چه بهتر سیاست‌ها و برنامه‌های جهش تولید آمادگی دارد.

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: نامه های بیمه ای بیمه ایران بخش تولید جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری محمدعلی خزایی، رییس هیأت مدیره شرکت ماشین سازان البرز پیمان در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها عنوان کرد: شرکت ماشین‌سازان البرز پیمان در دو حوزه فعالیت می‌کند. یکی از محصولات ما ربات هفت درجه آزادی است که موفق به اخذ نشان دانش‌بنیان برای آن شده‌ایم. این ربات نمونه خارجی مشابهی ندارد و برای نخستین بار در سطح ایران و دنیا توسط ما ارتقا یافته است.

وی گفت: ربات مذکور در خطوط پرکن محصولات پتروشیمی و صنایع سیمان کاربرد دارد و می‌تواند به صورت خودکار، محصولات را در کیسه‌های ۵۰ کیلوگرمی پر کند و روی تریلر بچیند. این ربات قادر به پر کردن ۲۰ کیسه در هر بار عملیات است.

خزایی افزود: علاوه بر این، بالغ بر ۱۵۰ قطعه و تجهیز مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برای نخستین بار در سطح کشور طراحی و بومی‌سازی کرده‌ایم. به دلیل تحریم‌ها و شرایط اقتصادی، امکان واردات این قطعات وجود نداشت. خوشبختانه تمام ۱۵۰ قطعه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نصب و راه‌اندازی شده و عملکرد موفقی داشته‌اند.

وی در خصوص بزرگ‌ترین دستاورد این مجموعه گفت: مهم‌ترین اتفاق در مجموعه ما، اعتماد به دانشجویان و نیروی متخصص ایرانی بود. ما با حمایت و کمک این افراد توانستیم برای اولین بار این ربات را طراحی و نصب کنیم. این کار بزرگ با همت نخبگان ایرانی انجام شد و نهاد ریاست جمهوری نیز در زمینه دانش‌بنیان شدن به ما کمک شایانی کرد.

خزایی تصریح کرد: قیمت تجهیز ما حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است، در حالی که نمونه خارجی آن ۹۰ میلیارد تومان قیمت دارد. محصول ما خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارد که شرکت‌های خارجی ارائه نمی‌دهند.

وی گفت: محصول ما در قسمت تعمیر و نگهداری به گونه‌ای طراحی شده که در صورت بروز اشکال در عملکرد ربات، به راحتی از خط خارج شده و به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا مشکل حل شود. این در حالی است که درباره محصولات شرکت‌های خارجی، تا زمانی که قطعات از خارج از کشور برسد، مدت زیادی زمان می‌برد. محصول ما تا حدودی از ارزبری نیز جلوگیری کرده است.

خزایی در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به طور مستقیم برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شده است و حدود ۶۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم با ما همکاری می‌کنند.

این فعال حوزه فناوری در خصوص استفاده از حمایت‌های معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: این مجموعه در حال حاضر نیازمند حمایت‌های مالی است که در این راستا، تقاضا داریم که بانک‌ها با ارائه تسهیلات و تسریع در فرآیند دریافت وام، همکاری بیشتری با ما داشته باشند. همچنین، خواهان حمایت در زمینه‌ حضور در نمایشگاه‌ها، بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی و دریافت زمین برای توسعه فعالیت‌های خود هستیم.

وی در پایان خواستار در نظر گرفتن تدابیری برای جلوگیری از واردات محصولات مشابه تولیدات ایرانی شد.

کد خبر 6090820

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن