Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:34:43 GMT

رئال مادرید برای مبارزه با کرونا دست به کار شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۰۹۳۵

رئال مادرید برای مبارزه با کرونا دست به کار شد

رئال مادرید نیز به جمع باشگاه های مبارز با ویروس کرونا ملحق شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بسیاری از ستاره ها و باشگاه های مشهر در جهان مبالغی زرا برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده اند و حالا نوبت کهکشانی ها رسیده است. رئال مادرید برای جلوگیری و مبارزه با ویروس کرونا دست به کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از محورهای اصلی شوع ویروس کرونا در مادرید بوده و باشگاه رئال مادرید با ارسال مواد بهداشتی برای مبارزه با این بیماری کمک خواهد کرد.

 

 

ایزابل دیاز ایوسو رئیس شورای شهر مادرید صبح امروز اعلام کرد: "از رئال مادرید به خاطر سهم آفرینی بسیار مهم در مواجهه با ویروس و کمک به ما در مسیر نجات جان انسان ها تشکر می کنم. من از فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید برای ارسال کمک مالی بزرگ برای تهیه وسایل بهداشتی ممنون هستم."

 

البته هنوز مشخص نیست کمک باشگاه رئال مادرید دقیقا چگونه بوده، اما اخباری مبنی بر اینکه به زودی بازیکنان این تیم نیز مبالغی اهدا می کنند منتشر شده است.

ویروس کرونا رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا ویروس کرونا رئال مادرید ویروس کرونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها