Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در بیانیه آتی اعلام می شود؛ شهرهای آبادان و خرمشهر به حالت قرنطینه در خواهند آمد و تردد و رفت و آمدها محدودتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسمعیل زمانی در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونا ویروس منطقه آزاد اروند که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان، محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از چرخه انتقال بیماری کرونا در سطح منطقه موارد مختلفی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و تصمیمات جدید و سختگیرانه تری اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این مهم که تمام تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین منطقه با تایید استاندار خوزستان لازم الاجرا است، از اعمال قرنطینه شهری شهرستان های آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: با توجه به گزارش های مسوولان دو شهرستان در این جلسه، مصوباتی در نظر گرفته شد که به زودی به اطلاع مردم منطقه خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند از بیانیه مشترک او، فرمانداران دو شهرستان و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در روزهای آینده خبر داد و افزود: در بیانیه آتی اعلام می شود؛ شهرهای آبادان و خرمشهر به حالت قرنطینه در خواهند آمد و تردد و رفت و آمدها محدودتر خواهد شد.

زمانی در پایان ضمن تاکید بر همراهی مردم و مسوولین در قطع زنجیره انتشار این بیماری مسری، بیان کرد: آیین نامه و مقررات لازمه در خصوص وضعیت قرنطینه دو شهرستان نیز مصوب و اعلام می شود و باید شهروندان و مسوولین دستگاه های اجرایی از آن تبعیت کنند تا با کمک یکدیگر این ویروس بحران زا را از منطقه خود دور نماییم.

لازم به ذکر است که طبق آخرین آمار ارایه شده از سوی استاندار خوزستان، شمار مبتلایان به بیماری کرونا جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) به ۱۰۴ نفر افزایش یافته که نیاز به تصمیمات و تمهیدات ویژه تری برای مهار این بحران است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کرونا ویروس قرنطینه شهری محدودیت های تردد آبادان و خرمشهر منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر

سید نادر موسوی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.

 به گفته او در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.

او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است