Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:33:11 GMT

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان بالا است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۶۶۸

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان بالا است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای لرستان، اظهار داشت: فعالیت‌های انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان مطابق با سیاست‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بوده و تاکنون به خوبی انجام گرفته است.

وی، بیان داشت: عملیات غربالگری در استان به درستی اجرا شده و در همین راستا طرحی از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان با مضمون انجام غربالگری توسط پزشکان داوطلب ارائه شد که به انجام این طرح کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با اشاره به اعمال کنترل در مبادی ورودی شهرها، تصریح کرد: بر اساس آمارهای دریافتی حجم مسافرت به استان نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است که نشان از توجه هموطنان به هشدارها دارد.

خادمی، ضمن تاکید بر رقم بالای مبتلایان در استان نسبت به جمعیت آن، افزود: مجموعه دولت با تمام توان برای حفظ سلامت مردم می کوشد و امکانات در مراکز درمانی برای مقابله با این بیماری در حد مطلوب است، اما مردم به این نکته توجه داشته باشند که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری، حداقل تا ۱۵ فروردین از هرگونه حضور در تجمعات و تردد غیرضروری پرهیز کنند.

وی، در خصوص نحوه ارائه آمار مبتلایان، گفت: بر اساس پروتکل تعریف شده از طرف وزارت بهداشت و انجام تست از افراد، در صورت مثبت بودن، در آمار لحاظ می‌گردد که تا کنون آمار مبتلایان استان به این شکل جمع آوری شده و کاملاً صحیح است.

استاندار لرستان، خاطر نشان کرد: البته ممکن است افرادی در سطح جامعه به این ویروس مبتلا بوده و خود از این موضوع بی اطلاع باشند، لذا از مردم می‌خواهیم ضمن همکاری با دانشگاه علوم پزشکی، در سامانه غربالگری دولت وضعیت خود را ثبت کنند.

خادمی، افزود: تا فردا کمیته‌ای متشکل از امور عمرانی استانداری، محیط زیست، منابع طبیعی و علوم پزشکی استان در خصوص حضور مردم در تفرجگاه‌ها به خصوص در روز سیزده بدر تصمیم گیری کرده و نتیجه آن به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

وی، گفت: اصل بر این است که مردم در کنار هم تجمع نکرده و باعث شیوع این ویروس نشوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی لرستان ویروس کرونا مبتلایان افزایش مبتلایان کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند

دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین امروز تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ساعت 15 امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 در دانشگاه علوم پزشکی ایران تجمع می کنند.

تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان

به گزارش تسنیم، در این مدت بیش از 35 هزار نفر از مردم بیگناه غزه به ویژه زنان و کودکان به دست رژیم صهیونیستی به طرز فجیعی قتل عام شده‌اند. این حجم کشتار، دل ملتهای آزاده را در کل جهان به درد آورده و حرکتهای مردمی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین را شکل داده است.

اکنون موجی جدیدی از بیداری در دانشگاهیان در سراسر دنیا آغاز شده که نوید دهنده حرکت و نهضتی پایدار و مداوم در احقاق حق ملت مظلوم فلسطین است، دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر، جنبش‌های بشردوستانه به راه انداخته و موجی از حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه آغاز کرده‌اند. در کشور ایران نیز دانشگاهیان حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم کرده و با برگزاری تجمع از خیزش دانشجویان امریکایی و اروپایی حامی فلسطین حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبود لکنت زبان در مبتلایان به اختلال گفتاری با استفاده از ویدئو کلیپ
  • ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!
  • زمان واریز وام تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجویان علوم پزشکی
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • ضرورت غربالگری قبل ازدواج برای پیشگیری ازابتلای فرزندان به تلاسمی
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود