Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:54:30 GMT

کرونا به ناو هواپیمابر آمریکا رسید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۷۲۰

کرونا به ناو هواپیمابر آمریکا رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یکی از مسؤولان نظامی آمریکا از ابتلای نظامیان این کشور به ویورس کرونا بر روی عرشه ناوهواپیمابر «یواس‌اس تئودور روزولت» خبر داد.

رسانه‌های آمریکا سه شنبه (پنجم فروردین) به نقل از این مقام نظامی گزارش دادند که سه نفر از تفنگداران دریایی آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند. ناوهواپیمابر هم‌اکنون در اقیانوس آرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پیشتر سه‌شنبه با ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا در بین سربازان خود، شمار آن‌ها را به ۱۷۴ نفر اعلام کرد.

وزارت بهداشت آمریکا نیز از فوت ۶۹ نفر طی یک روز گذشته و ابتلای ۵,۸۶۰ نفر خبر داد. آمار کلی فوتی و مبتلایان نیز به ترتیب به ۶۲۲ و ۴۹,۵۹۴ افزایش یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی ناو آمریکایی ناو هواپیمابر ناو روزولت ویروس کرونا تفنگداران دریایی کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز شنبه در سخنانی کمک‌های نظامی جدید این کشور به اوکراین را سرمایه‌گذاری در آمریکا عنوان کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: کمک‌های نظامی جدید آمریکا به اوکراین به ارزش ۲ میلیارد دلار به منزله سرمایه‌گذاری در ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

بلینکن در ادامه این سخنان افزود: تقریبا تمامی دارایی‌های جدیدی که سرمایه‌گذاری می‌کنیم، در ایالات متحده و بخش صنعتی ما باقی خواهد ماند. این موضوع شغل‌های جدیدی را در آمریکا ایجاد می‌کند و از این طریق می‌توانیم به اوکراین کمک کنیم.

گفتنی است چندی پیش مجلس سنا آمریکا قانون کمک‌های خارجی این کشور به هم‌پیمانان ایالات متحده از جمله، اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را به تصویب رساند.

بیست‌وچهارم آوریل گذشته نیز «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا قانون کمک به هم‌پیمانان ایالات متحده را امضا کرد تا به این ترتیب آخرین مانع قانونی تداوم ارسال تسلیحات آمریکایی به اوکراین بر طرف شود.

کد خبر 6096239

دیگر خبرها

  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین