Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: قرارگاه ارتش در غرب کشور کنترل مبادی ورودی و خروجی و ضد عفونی شهرستان های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان را بر عهده گرفته است.

قاسم سلیمانی دشتکی،  در نشست مشترک با معاون هماهنگی قرارگاه منطقه ای ارتش غرب کشور، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فرمان ارزشمند مقام معظم رهبری در پای کار آمدن نیروهای مسلح برای مبارزه با بیماری کرونا گفت: استفاده از توان و ظرفیت نیروهای مسلح در این شرایط بسیار حائز اهمیت و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه ارتش در غرب کشور کنترل مبادی ورودی و خروجی و ضد عفونی شهرستان های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان را بر عهده گرفته است.

استاندار ایلام ادامه داد: همچنین سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و بهداشت و درمان و ... کنترل مبادی ورودی و ضد عفونی دیگر مناطق استان را پوشش می دهند.

وی در ادامه از اهتمام جدی سپاه و نیروی انتظامی در ضد عفونی و کنترل مناطق مختلف و مبادی ورودی استان تشکر کرد و گفت: امروز در یازده مبادی ورودی استان با دستگاه تب سنج و با کمک دستگاه های متولی ورود و خروج افراد تحت نظر و کنترل است و بایست با شدت ادامه یابد.

سلیمانی دشتکی هدف از کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی استان را علاوه بر اجرای طرح غربالگری، ممانعت از ورد افراد غیر بومی به استان با توجه به ممنوعیت برنامه های سفر نوروزی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ارتش جمهوري اسلامي ايران کنترل مبادی ورودی مبادی ورودی و خروجی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • حجم وحشتناک آب ورودی به تنگه زرانگوش در استان ایلام
  • عظمت آب ورودی به تنگه زرانگوش در ایلام
  • ببینید | حجم وحشتناک آب ورودی تنگه زرانگوش در ایلام
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت