Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۲۶ شهروند ترکیه که در کشورهای مختلف دنیا ساکن هستند بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که بجز یک نفر همه آنها بیش از ۶۰ سال عمر داشته‌اند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، از زمان انتشار ویروس کرونا در چین و سراسر جهان تاکنون 26 شهروند ترکیه در کشورهای مختلف جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش های منتشر شده شهروندان ترکیه که در کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، انگلیس و استرالیا ساکن هستند در معرض خطر شیوع این ویروس در خارج از کشورشان قرار دارند.

در استرالیا یک جوان 28 ساله ترک که از 14 سال پیش در این کشور تحت درمان بیماری دیابت و کلیه بوده روز یکشنبه جان خود را از دست داده است.

گزارش| تدابیر کرونایی ترکیه و انتقادات مخالفین

همچنین در فرانسه 12 شهروند ترکیه که بیش از 60 سال از عمرشان می گذشته جان باخته اند. 3 شهروند ساکن آلمان نیز که بیش از 80 سال سن داشتند جان باخته اند.

6 شهروند ترکیه در هلند جان باخته اند که همه آنها بیش از 66 سال سن داشتند. 3 نفر در بلژیک که بیش از 60 سال عمر داشتند جان باخته و یک نفر نیز در انگلستان درگذشته است.

در خود ترکیه نیز تاکنون 44 نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

R1396/P/S90,8,1414,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه جان خود را از دست داده شهروند ترکیه جان باخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان روی داد و بر اثر آن پدر خانواده جان خود را از دست داد.

 

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • گزارش تلخ از جان باختن پدیده کنکور 1402
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر+ عکس
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی