Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی بقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: احتمال می رود با تداوم شیوع این ویروس در همدان نیاز به نیروهایی برای کمک به کادر پرستاری درمانی باشد بنابراین مرکز آموزش «امام رضا (ع)» راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: در این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به افراد نحوه مقابله با ویروس کرونا آموزش داده می شود تا در صورت نیاز افراد دارای تخصص برای کمک به کادر پزشکی وارد محیط درمانی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: هدفگذاری صورت گرفته آموزش ۴۰ تا ۵۰ فرد متخصص در این مجموعه است همچنین در دوره آموزش عمومی مقابله با ویروس کرونا سه هزار نفر ساماندهی می‌شوند.

سرهنگ بقایی گفت: نیروی مقاومت بسیج شهرستان همدان همچنین در زمینه غربالگری به کمک دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت آمده است و ۴۰ زن و ۲۵ مرد در این زمینه با شبکه بهداشت همکاری دارند.

وی بیان کرد: این افراد با برقراری تماس تلفنی با شهروندان همدانی اقدام به غربالگری آنان در زمینه ویروس کرونا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: با وجود قرار گرفتن در تعطیلات نوروزی و شرایط نامساعد جوی اما همچنان گندزدایی و ضدعفونی معابر و محله ها توسط نیروی مقاومت بسیج ادامه دارد.

سرهنگ بقایی ادامه داد: آموزش از طریق فضای مجازی، استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی، آموزش و توزیع بروشور حاوی مطالب آموزشی از دیگر فعالیت های بسیج برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی بیان کرد: همچنین نیروهای بسیجی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به تولید ماسک مورد نیاز شهروندان کرده و ۲ دستگاه ضدعفونی متعلق به سپاه در میدان فردوسی و بلوار نجفی مستقر هستند.

طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط معاونت بهداشتی استان همدان، آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا چهارم فروردین امسال ۲۶۶ نفر است که از این شمار ۱۵۷ نفر بهبود یافتند و بیش از ۸۰ نفر تحت درمان هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان آموزش پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان آموزش ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان آموزش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی شد. مراسم معارفه وی در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد.

کد خبر 6093352

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت