Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود قانعی فر فرماندار رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ۹۰ درصد از روستا‌های رودبار جنوب از حالت اضطرار خارج شده، اما همچنان با مشکلات جوی مواجهیم.

قانعی فر افزود: با فروکش کردن آب ناشی از سیل وضعیت روستا‌ها تقریبا بهتر شده و کار امدادرسانی سریع‌تر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: تا کنون در شهرستان رودبار جنوب به ویژه زهکلوت بیش از یکصد خانوار اسکان موقت یافته اند و به بیش از ۱۲۰۰ خانوار هم امدادرسانی صورت گرفته است.

فرماندار رودبار جنوب گفت: با دفن ۱۵۰۰ دام تلف شده توسط اداره امور عشایری و دامپزشکی کار سم پاشی و ضد عفونی مناطق سیل زده از امروز آغاز شده است.


قانعی فر تصریح کرد: اکنون راه‌های اصلی بازگشایی شده و تنها در مسیر‌های فرعی در حال تعمیر و زیرسازی موقت هستیم که تا عصر امروز تمامی راه‌های فرعی هم بازگشایی خواهد شد.

او گفت: نیاز فعلی مردم سیل زده به ویژه در زهکلوت لبلس گرم و خوراک وچادر‌های اسکان موقت است.

بیشترین خسارت سیل دوروز گذشته در جنوب کرمان مربوط به شهرستان رودبار جنوب است که بیشترین آسیب آن به مزارع کشاورزی و دام‌ها بوده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل جنوب امداد رسانی رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد