Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:58:12 GMT

قنادی‌های ارومیه تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۲۱۴۲

قنادی‌های ارومیه تعطیل شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، عباس نوبری رئیس اتحادیه قنادان شهرستان ارومیه گفت:برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به واحدهای شیرینی‌پزی و شیرینی‌فروشی تحت پوشش این نهاد ابلاغ شده که واحدهای خود را تعطیل کنند.

رئیس اتحادیه قنادان شهرستان ارومیه افزود:این اتحادیه در ابلاغیه خود به تعدادی از شیرینی‌سراها به صورت چرخشی اجازه داده که تا ۱۵ فروردین و زمان اتمام این طرح فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: این فعالیت به صورت دوره‌ای بود و برای جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان، روزانه سه باب قنادی در سطح شهر ارومیه فعال خواهد بود.

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا قنادی ها اتحادیه قنادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است