Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شافعی دبیر و نایب رییس هیأت مدیره مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاداتی درباره مبارزه با کرونا ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، غلامرضا شافعی دبیر و نایب رییس هیأت مدیره مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاداتی درباره مبارزه با کرونا ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئیس جمهور محترم
   بعد از سلام و سپاس فراوان از زحمات بی‌شائبه جنابعالی و همکاران و دست‌اندرکاران ستاد مقابله با کرونا، به استحضار میرساند، اعضای مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران، از جنابعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور و ریاست شورای عالی امنیت ملی کشور تقاضا دارند؛ با استفاده از تجربه سایر کشورهای درگیر مبارزه با این بیماری خطرناک، دستور سختگیری بیشتر در جهت کنترل دقیقتر و جدی‌تر به‌منظور جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری عالمگیر کوید 19 صادر فرمایند، تا موارد پیشنهادی زیر در صورت صلاحدید اجرایی گردد:
1- کنترل‌های شدید در مبادی خروجی هر شهر توسط نیروهای نظامی و انتظامی به عمل آید. با توجه به سفرهای نوروزی لازم است حداقل دو هفته از هرگونه تردد بین‌شهری ممانعت به عمل آید تا شناسایی بیماران در همان شهر صورت پذیرد و از تسری به سایر شهرها جلوگیری شود.

2- محدودیت تردد و حضور در مراکز تفریحی، بوستانها، پارکها و مراکز خرید. چراکه در حال حاضر اکثر بوستانها و پارکها، محل حضور و تجمع جمع کثیری از افراد برای ورزشهای عمومی و برنامههای تفریحی و گردشگری است.

3- از تردد درون‌شهری و اجتماعات غیرضرور جلوگیری به عمل آید.

4- در راستای اجرای بخشنامه دولت مبنی بر اینکه کدام مشاغل و کسب‌وکارها می‌بایست در این وضعیت همچنان فعال و کدام مشاغل می‌بایست تعطیل باشند، توسط عوامل ذیصلاح مورد کنترل و نظارت قرارگرفته، تا نتیجه لازم حاصل گردد.

5- وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات و شورای عالی فناوری اطلاعات امکانات برقراری خدمات بهصورت مجازی و برخط را بیش‌ازپیش فراهم نمایند.

در پایان این نامه آمده است: این پیشنهادها به پشتوانه و همکاری کلیه نهادها و ارگان‌های متصدی، قابل حصول است و مدت آن با توجه به شرایط روز می‌تواندحداقل تا دو هفته آینده ادامه یابد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند