Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: محمد حسین قربانی برخورد شدید با افراد یا عاملان تولید و عرضه مواد الکلی تقلبی در استان گیلان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: هرگونه دخالت در امور بهداشتی و درمانی عواقب بسیار سختی دارد و بدون شک ستاد مقابله با ویروس کرونا و قوه قضائیه به شدت با مصادیق آن برخورد می‌کنند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در پاسخ به اینکه آیا تاکنون مواردی مبنی بر تولید و عرضه فرآورده‌های الکلی تقلبی در این استان مشاهده شده است یا خیر عنوان کرد: در گیلان آن‌طور که در سایر نقاط کشور شاهدش بودیم به ندرت این اتفاقات رخ داده است که این نتیجه همکاری خوب ناظران سازمان غذا و دارو و دستگاه قضا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی به صحبت‌های دیروز آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش‌های جهادگونه بسیار زیادی برای آرام کردن نسبی شرایط استان گیلان انجام شد بنابراین با کسانی که در هر فضایی با سلامت مردم بازی کنند باید به شدت برخورد شود و شخص خاطی به اشد مجازات برسد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همکاری مردم استان گیلان با ستاد مقابله با ویروس کرونا را رضایت‌بخش خواند و با بیان اینکه در صورت ادامه این شرایط، کنترل قطعی بحران ممکن خواهد بود تصریح کرد: بنده مجدداً باید اعلام کنم که گیلان همچنان کانون بحران کرونا کشور است و این استان در شرایط حساسی قرار دارد.

وی ضمن همدردی با خانواده‌های جانباختگان و شهدای خدمت گیلان، تسلط کادر بهداشت و درمان حاضر در ستاد مدیریت بحران کرونا بر اوضاع استان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اگر همکاری‌های مردم و رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت ادامه پیدا نکند موج دوم شیوع ویروس کرونا در استان گیلان آغاز می‌شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس با تأکید بر اینکه در صورت شروع موج دوم فعالیت ویروس کرونا در گیلان، میزان خسارت‌ها و آسیب‌های ناشی از آن به مراتب بیشتر از مرحله نخست است اظهار داشت: ما نگران ایجاد این وضعیت در گیلان هستیم، زیرا کادر بهداشت و درمان استان به علت هفته‌ها کار سخت و مداوم خسته است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان سخنان امروز سخنگوی وزارت بهداشت و درمان که در آن تعداد مبتلایان کل کشور به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد ابراز داشت: این آمار‌ها نشان دهنده یک اعلام خطر است بنابراین از مردم می‌خواهیم تا پایان تعطیلات فروردین با ستاد مدیریت بحران کرونا همکاری کنند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از راه‌اندازی نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی تهران توسط نیرو‌های مسلح با محوریت نیروی زمینی و ارتش سخن گفت و افزود: تمام این اقدامات نشان می‌دهد زمینه برای ایجاد موج دوم بحران شیوع کرونا مستعد است و مردم در کنار پرهیز از هرگونه سفر باید اقدامات احتیاطی را بیشتر از قبل جدی بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: موج دوم شیوع کرونا گیلان الکل تقلبی بهداشت و درمان استان گیلان موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از آناتولی، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه طی سخنرانی که در پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی داشت، خطاب به کشور‌های مسلمان گفت: مقاومت در برابر اشغالگری، دیگر یک مسئله اسرائیلی-فلسطینی نیست؛ بلکه به نبردی جهانی میان ظالمان و مظلومین تبدیل شده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ترکیه رژیم صهیونیستی را به فرار از مسئولیت در قبال ریختن خون فلسطینیان متهم کرد و گفت: بر همه مسلمانان جهان واجب است که در سایه اتحاد، از فلسطینی‌ها دفاع کنند.

به باور وی، مسلمانان در سایه اتحاد و از راه‌های دیپلماتیک و البته در صورت لزوم با توسل به زور می‌توانند به هدف خود برسند.
فیدان با اشاره به اختلافات تاریخی میان برخی از کشور‌های مسلمان هشدار داد که مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود چراکه پیروز چنین وضعیتی، اسرائیل خواهد بود.

وزیر امور خارجه ترکیه از اعضای سازمان همکاری اسلامی خواست که با اعمال فشار علیه رژیم صهیونیستی، به اشغالگری این رژیم پایان داده و راه‌حل دو دولتی را به نتیجه برسانند.

همچنین وی با تأکید بر اینکه ترکیه از همه ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسرائیل استفاده خواهد کرد، خواستار تلاش همه‌جانبه کشور‌های مسلمان برای تحقق عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل شد.

ترکیه اخیراً همه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حال تعلیق درآورد و اعلام کرد که به جمع شاکیان اسرائیل در دیوان دادگستری بین‌المللی خواهد پیوست.

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران هم روز گذشته در جمع اعضای سازمان همکاری اسلامی، خطاب به کشور‌های منطقه یادآوری کرد که رژیم صهیونیستی دشمن مشترک است و گذشت زمان به نیروی اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است