Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از تماس با ۲۴۰ هزار خانوار کرمانشاهی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد. 

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در شهرستان کرمانشاه ۳۲۹ هزار خانوار زندگی می کنند،  گفت: تاکنون با ۲۴۰ هزار خانوار تماس تلفنی گرفته شده و تماس با بقیه خانواده ها هم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر با بیان اینکه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با شماره ۴۰۳۰ با همه خانوارهای شهری و روستای ساکن شهرستان کرمانشاه تماس گرفته می شود، گفت: مراقبان سلامت در این طرح پس از تماس با خانوارهای ساکن شهرستان کرمانشاه جویای سلامتی آنها از حیث وجود علایم بیماری کرونا مثل تب، سرفه، تنگی نفس و... شده و پس از دریافت اطلاعات لازم از آنها و ارائه توصیه های بهداشتی، این اطلاعات را در سامانه سیب(سامانه یکپارچه بهداشت) ثبت می کنند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان کرمانشاه همچنین با مراجعه به سایت سلامت می توانند نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود در سامانه سیب اقدام کنند.

رنجبر با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در شهرستان کرمانشاه با مشارکت ۴۰۰ نفر از مراقبان سلامت و نیروهای بسیجی، ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح بتواند در قطع شدن زنجیره انتقال بیماری اثرگذار باشد. 

فرماندار کرمانشاه در ادامه بهترین کار برای جلوگیری از شیوع کرونا را در خانه ماندن عنوان کرد و افزود: از کرمانشاهی های آگاه تقاضا می شود از تردد در معابر صرف نظر کرده و همچنان در خانه های خود بمانند. 

رنجبر اشاره ای هم به ضدعفونی مستمر سطح شهر از سوی نیروهای سپاه، ارتش، شهرداری و... داشت و گفت: معابر سطح شهر با اولویت محلات حاشیه ای به طور مرتب ضد عفونی می شوند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا تمامی مهمانسراهای و هتل ها تعطیل هستند، گفت: هیچ کمپی هم برای اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان کرمانشاه فعال نیست.

وی همچنین از تشدید اقدامات کنترلی در ورودی های شهر کرمانشاه برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: از مسافران  تقاضا می شود به هیچ عنوان به کرمانشاه سفر نکنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا شهرستان کرمانشاه هزار خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه