Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، کونته که از طریق ویدیو کنفرانس با خبرنگاران سخن می‌گفت، تمدید قرنطینه در این کشور را تا پایان ماه جولای (۱۰ مرداد) رد کرد و افزود: پس از آن که سازمان بهداشت جهانی از ویروس کرونا به عنوان یک ویروس همه‌گیر جهانی یاد کرد، تا ۳۱ جولای (۱۰ مرداد ۹۹) وضعیت فوق‌العاده اعلام شد، اما این بدان معنا نیست که تدابیر محدود کننده در کشور تا آن زمان تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر ایتالیا گفت: ما هر لحظه آماده‌ایم تدابیر محدود کننده را کاهش دهیم و از این شرایط [سخت] عبور کنیم.

سیر صعودی تلفات کرونا در ایتالیا همچنان ادامه دارد، بطوری که وزارت بهداشت ایتالیا سه‌شنبه شب اعلام کرد، در ۲۴ساعت گذشته با فوت ۷۴۳ نفر ناشی از ویروس کرونا، شمار جان باختگان به ۶ هزار ۸۲۰ نفر رسید.

براساس گزارش وزارت بهداشت ایتالیا در شبانه روز گذشته، ۵ هزار و ۲۴۹ نفر جدید به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که با این حساب شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور به ۶۹ هزار و ۱۷۶ نفر افزایش یافت.

ایتالیا بیشترین شمار جان‌باختگان ناشی از ابتلا به کرونا را در جهان دارد.

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا پایان روز سه‌شنبه، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۴۱۷ هزار و ۶۵۴نفر رسید. از این تعداد ۱۸هزار و ۶۰۵ نفر جان باخته و ۱۰۸ هزار و ۳۰۲نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمید رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعتبار پرداخت ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ (بدون محدودیت در تعداد دانشجویان) ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده

وی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای پرداخت ودیعه مسکن، از محل اعتبارات ابلاغی ستاد ملی جمعیت تامین شده است و براساس ابلاغ صندوق رفاه، در سال ۱۴۰۳، بدون محدودیت در تعداد دانشجو، هر تعداد دانشجوی متاهل دانشکده یا دانشگاه علوم پزشکی متقاضی ودیعه مسکن، وام ودیعه مسکن دریافت خواهد کرد.

رئیسی گفت: شرایط دریافت ودیعه مسکن قبلا بر اساس آیین نامه‌های ابلاغی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اعلام شده بود.

انتهای پیان/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229011 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال