Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:09:26 GMT

ضرورت تحقق شعار «جهش تولید» تبیین شود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۲۵۰۳

ضرورت تحقق شعار «جهش تولید» تبیین شود

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در استان سمنان برای تحقق شعار سال ۹۹ اظهار داشت: سال‌ها است که مقام معظم رهبری شعار سال را در حوزه اقتصادی با محوریت تولید انتخاب می‌کند و این امر نشان‌دهنده اهمیت این موضوع برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در طی این سال‌ها اقدامات متعددی برای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور انجام‌شده است، افزود: این در حالی است که انتظارات از دستگاه‌های مربوطه برای تحقق شعار سال برآورده نشده است و باید تلاش مضاعف در این راستا انجام شود.

برنامه‌ریزی دقیق و روحیه جهادی لازمه تحقق شعار سال است

امام‌جمعه گرمسار با تشریح و توصیف سیاست‌هایی که شعار «جهش تولید» آن‌ها را در برمی‌گیرد، اضافه کرد: مسئولان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید از کارهای ابتدایی و جزئی صرف‌نظر کنند و با برنامه دقیق و روحیه جهادی برای ایجاد جهش و ارتقا در سطح تولیدات ملی اقدام کنند.

آرامی جهش تولید را به‌عنوان ایجاد پیشرفت اساسی در این عرصه تعبیر کرد و گفت: تمام امکانات موجود در سطح استان باید برای تحقق شعار سال به‌کارگیری و موانع موجود در تحقق این شعار رفع شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات اساسی در راستای تحقق این هدف بیان کرد: مشکلات اداری در سطح شهرستان، استان و کشور باید با پیگیری مجدانه مسئولان به‌سرعت رفع شود و بستر لازم را برای ایجاد جهش در تولیدات ملی فراهم کنند.

نمایندگان مجلس یازدهم به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کنند

امام‌جمعه گرمسار حذف و اصلاح قوانین اضافی در مسیر جذب سرمایه گذاران و حمایت از تولیدکنندگان را یک راهبرد اساسی برای تحقق این اهداف دانست و یادآور شد: مسئولان شهرستان گرمسار تاکنون موفق عمل کردند اما انتظار ما بیشتر است.

آرامی با اشاره به اینکه در بازدید از شهرک‌های صنعتی مشاهده کردیم تعداد زیادی از واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه فعال هستند، بیان کرد: فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال یا غیرفعال در سال جاری باید در اولویت نخست طرح‌های حمایتی دولت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه به‌زودی منتخبان مجلس شورای اسلامی به‌صورت رسمی آغاز به کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ منتخبانی که نمایندگان آینده این مردم در مجلس شورای اسلامی هستند باید به وعده‌های خود عمل کنند.

امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر نقش مؤثر مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال ۹۹ تصریح کرد: توجه به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور مهم‌ترین مطالبه مردم است و نمایندگان باید با دغدغه نسبت به پیگیری این مطالبات گام بردارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان سرمایه گذاران مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برای تحقق شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود ضمن بیان اینکه امروز ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش‌های مختلف مانند گردشگری دارد، تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در زمینه تربیت نیروی انسانی برای تبیین ظرفیت‌های ایران کار کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با یک مدل جدید که مدل در حقیقت پایه و عرصه تربیت دانشجو در محیط است به میدان آمده و اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی و نشست‌هایی از این دست با هدف تبیین حرکت جدید دانشگاه آزاد کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه شاهرود یکی از شهرهای مهم ما در زمینه علم و عرفان محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های عظیمی مانند بایزید بسطامی، ابوالحسن خرقانی و میراثی از این دست است، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در واقع یک نوع نقطه اتکا محسوب می‌شوند.

طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و قابل اعتنای کشورمان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر البته دچار افت و خیزهایی شده است و امیدواریم بتوانیم در این بازدید بتوانیم مسائل مرتبط با دانشگاه را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنیم، گفت: بالندگی هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی در زمره اهداف ما است.

وی درباره شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم نیز توضیح داد: شعار سال دارای ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نوآوری دارد زیرا جهش با نوآوری آغاز می‌شود و مشارکت نیز یک پدیده اجتماعی است لذا یک نگاه بسیار کلان در مجموعه دانشگاه آزاد کشور با راه اندازی یک سکوی تولید و تأمین ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه مبتنی بر سکوی تأمین و تولید با مشارکت مردم اقدامات مرتبط با تحقق شعر سال را دنبال می‌کند، گفت: مراحل اولیه راه اندازی این سکو انجام شده و اقداماتی در این زمینه در دست اجرا است تا بتوانیم تولید بدون کارخانه را در کشور رقم بزنیم و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیشگام شده است.

کد خبر 6098320

دیگر خبرها

  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران