Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان ضمن بیان آخرین آمار از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور اعلام کرد که بیش از ۱۶ میلیون شهروند افغانستان به این ویروس آلوده می‌شوند!

 

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان از ثبت ۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد که با ثبت این موارد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۷۴ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان اعلام کرد که ۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ولایت هرات ثبت شده است. به گفته وی از مجموع ۷۴ مورد ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان ۵۳ واقعه تنها در ولایت هرات می‌باشد.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای خودداری از تجمعات گفت: در یک یا دو هفته آینده تعداد موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان افزایش خواهد یافت.

فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه/ بهداشت افغانستان نیز در یک نشست خبری از احتمال مبتلا شدن ۸۰ درصد شهروندان این کشور به ویروس کرونا خبر داده است.

وی اظهار داشت: بر اساس پیشبینی سازمان بهداشت جهانی بیش از ۱۶ میلیون شهروند افغانستان به ویروس کرونا آلوده می‌شوند و ۱۱۰ هزار تن در کشور بر اثر شیوع این ویروس جان خواهند باخت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صحت عامه ویروس کرونا افغانستان ویروس کرونا در افغانستان ابتلا به ویروس کرونا بهداشت افغانستان صحت عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟

تصاویری از روان‌آب‌هایی که به‌نفع افغانستان از کشور خارج می‌شوند را مشاهده می‌کنید. مردم خراسان جنوبی در ‌انتظار یک سد هستند. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا