Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، شهرام میرزایی افزود:تب سنجی و غربالگری این تعداد از سرنشینان در 20 مبدا ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه آهن و شهر تاریخی سلطانیه انجام شد.

  وی گفت: از 9 اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین امسال، در استان زنجان 39 هزار و 898 نفر تب سنجی شده و سلامت آنها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد 310 نفر با علائم اولیه کرونا تشخیص داده شده  که از این تعداد 270 نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.   میرزایی افزود: در پست های بازرسی سلامت، پایش، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرهای استان 543 نفر فعالیت می کنند.   وی گفت: از این تعداد 411 نفر داوطلب و اعضای جوانان و 132 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند.   مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در پست های سلامت و غربالگری 72 خودرو اعم از کمک دار، سبک و آمبولانس فعال است.   وی افزود: اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان در ۱۸  پست بازرسی سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می کنند و آموزش های مورد نیاز در این زمینه هم به آنها ارائه شده است.   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم ها از ۱۹ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین امسال توانستند سرنشینان  ۹ هزار و ۸۴۶ خودرو را در ۱۸  پست بازرسی سلامت تب سنجی کنند.   وی گفت: در پست های غربالگری سلامت ۱۷ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی کمک دار سبک و سواری فعال است.   به گفته میرزایی، عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بکار بسته و شبانه روز در تلاش است.   وی از عموم مردم خواست به منظور ریشه کنی ویروس کرونا درخانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهرها حتی جاده ها خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان زنجان جاده جمعیت هلال احمر استان خودرو سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان تب سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار کرد: از چهارم اردیبهشت تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آب‌گرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، افزود: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند، همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این مأموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ۲۵ تخته چادر، ۴۲۱ تخته پتو، ۲۴۶ تخته موکت، ۵۹۱ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ۳۵۶ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748317

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت