Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران کانال‌های خبری در استان سیستان و بلوچستان به صورت داوطلبانه به پویش #در_خانه_ میمانیم پیوستند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، از صبح روز گذشته و با شیوع گسترده‌ ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور، مدیران کانال‌های خبری در فضای مجازی استان با راه‌اندازی پویش #در_خانه_میمانیم مردم را به حفظ سلامت خود و جامعه تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پویش خودجوش، کانال‌های خبری داوطلب با گذاشتن فاصله میان حروف نام کانال‌های خود، به صورت نمادین بر اصلی‌ترین راه مبارزه با ویروس کرونا یعنی رعایت فاصله یک متری از دیگران تاکید کردند.

از دیگر اهداف راه‌اندازی این پویش خودجوش علاوه بر ترغیب مردم به ماندن در خانه، توصیه به اجتناب از سفرهای غیرضروری و خودداری از دید و بازدیدهای نوروزی است که اگر این موارد رعایت شود در آینده نزدیک شاهد حذف این ویروس خطرناک خواهیم بود.

محتواسازی‌های مردمی که پویش ملی "در خانه بمانیم" را عملیاتی کرد + تصاویروقتی خود مردم پویش "در خانه بمانیم" را به الزام اجتماعی تبدیل کردند + فیلمراه‌اندازی پویشی برای تقدیر از زحمات جامعه پزشکی و پرستاران

از زمان راه‌اندازی این پویش، جمع زیادی از کانال‌های خبری به صورت داوطلبانه اقدام به مشارکت در این طرح کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود بر تعداد آنها نیز افزوده شود.

انتهای پیام/393/ش

R7843/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سیستان و بلوچستان کانال های خبری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان