Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@19:40:13 GMT

خدمات و تسهیلات غیرحضوری ایران خودرو در دسترس همگان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۲۷۵۴

مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو امروز به منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان در شرایط شیوع ویروس کرونا، از تعمیرگاه شماره یک این شرکت بازدید کردند.

به گزارش پول نیوز، مدیر عامل ایساکو در این بازدید با تشکر از هموطنان به دلیل استقبال از خدمات غیرحضوری گفت: مشکلات تعدادی از خودروها با استفاده از این خدمات در محل مشتریان قابل حل نبوده و ایجاب می‌کند که مالکان این خودروها به نمایندگی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی مونسان با قدردانی از کارکنان شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور که در این شرایط به هموطنان خود خدمت می‌کنند، به مشتریان اطمینان داد: موارد بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس به مراجعان، در این نمایندگی و سایر نمایندگی‌های کشیک، به شکل کامل رعایت می‌شود.

وی با این حال مجددا به هموطنان توصیه کرد به خاطر حفظ سلامت خود و کادر زحمتکش درمان که در شرایط دشواری به سر می‌برند، تا حد امکان در منزل بمانند و از خدمات و تسهیلات غیرحضوری که برای ایشان تدارک دیده شده است، بهره‌مند شوند.



او همچنین گفت: طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، گارانتی محصولات این شرکت که در فاصله زمانی 20 اسفند 98 تا 31 فروردین 99 به اتمام رسیده یا می‌رسد؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدت یک ماه یا دو هزار کیلومتر تمدید شده است.

مدیرعامل ایساکو همچنین گفت: همکاران ما در امدادخودرو ایران نیز همچون همیشه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور هستند اما به دلیل این‌که مقامات بهداشتی سفر را یکی از راه‌های انتقال بیماری به شهرهای دیگر می‌دانند، پیشنهاد می‌کنیم در این برهه حساس زمانی، هم‌میهنان از مسافرت پرهیز کنند.

مونسان در پایان ضمن تشکر از پزشکان و پرستارانی که در این ایام با از جان‌گذشتگی در راه حفظ سلامت مردم می‌کوشند یادآور شد: خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور با 130 نمایندگی کشیک پذیرای خودروهایی که ایراد آن‌ها با خدمات غیرحضوری رفع نمی‌شود، هستند.

هم‌میهنان در صورت نیاز به دریافت خدمات می‌توانند با شماره مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو 096440 تماس حاصل فرمایند و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو درخواست دریافت خدمات ثبت کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایساکو ایران خودرو خدمات غیر حضوری پول نیوز فروش ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی ملک‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

 میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیر‌های روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیر‌ها برای ساعاتی مسدود شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد