Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:45:12 GMT

تردد خودروها در کرج محدود شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۲۹۲۸

تردد خودروها در کرج محدود شد

ایسنا/البرز فرماندار شهرستان کرج از اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: این طرح از روز چهارشنبه ششم فروردین آغاز می‌شود و تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: براساس تصمیم ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان، طرح تردد زوج و فرد خودروها در کلانشهر کرج از درب منازل، روز چهارشنبه ششم فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۲۲  اجرا و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی هدف از اجرای این طرح را کاهش ترددهای درون شهری و کاستن هزینه‌های جانبی ناشی از شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: با هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس راهور، طرح تردد زوج وفرد خودروها اجرایی می‌شود و از شهروندان نیز درخواست داریم تا جایی که امکان پذیر است از منازل خارج نشوند.

فرماندار کرج که پیش‌تر از اجرایی شدن طرح تعطیلی صنوف غیرخدماتی در این کلانشهر خبر داده بود، گفت: همزمان با اجرای این طرح و گشت‌های مستمر بازرسان فرمانداری ویژه شهرستان کرج بیش از ۹۰ درصد صنوف این شهرستان در روزهای اخیر تعطیل شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در شبانه روز گذشته در کلانشهر مشهد توقیف شد.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

وی اضافه کرد: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آن‌ها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

اسدنژاد ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه