Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه جداسازی اجتماعی یکی از استراتژی های مقابله با کرونا است، گفت: عاجزانه از مردم می خواهیم جداسازی اجتماعی را جدی بگیرند.

به گزارش ایسنا، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش در تهران، جداسازی اجتماعی و به حداقل رساندن تماس های اجتماعی را استراتژی مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت: در همین راستا برای جداسازی جامعه، ما مدارس، دانشگاه‌ها، پاساژها و مراکز اجتماع عمومی را تعطیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جداسازی بیماران و قرنطینه افراد مشکوک یکی دیگر از استراتژی های ما در مقابله با ویروس کرونا است و خوشبختانه تا به امروز کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است.

معاون وزیر بهداشت گفت: اقدامی که امروز ارتش با برپایی بیمارستان و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی انجام داده است در راستای همین استراتژی جداسازی اجتماعی است و برای این است که ما دیگر بیمارانی که بهبود یافته اند را به منازلشان نفرستیم و مدتی در این نقاهتگاه ها تحت نظر و درمان قرار دهیم تا به صورت کامل بهبود یافته و بعد به خانه بروند.

حریرچی خطاب به مردم گفت: خواهش عاجزانه ما از مردم این است که جداسازی اجتماعی را جدی گرفته و تماسهای خود را به حداقل برسانند و دوم اینکه در اقدامات دیگر ما را همراهی کنند و زمانی که برای غربالگری با شماره ۴۰۳۰ با آنها تماس می‌گیریم و از آنها می‌خواهیم که به مراکز بهداشتی ما مراجعه کنند تا علائم آنها بررسی شود با ما همکاری لازم را داشته باشند. امیدوارم با همکاری که امروز شکل گرفته و با به میدان آمدن بخش خصوصی و نیروهای مسلح -که با برپایی بیمارستان در نقاط مختلف و کمک های مختلف را ارائه می‌دهند- بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم

وی با اشاره به شرایط بحرانی در برخی کشورهای پیشرفته بعد از شیوع ویروس کرونا گفت: امروز خوشبختانه با همکاری همه مسئولان و مردم توانستیم به جایی برسیم که میزان تخت آماده ما بیش از ۴۰ هزار تخت است که البته امیدواریم هیچ یک از این تخت ها مورد استفاده قرار نگیرد اما در همین جا از همه کسانی که  زحمت می کشند و اقدامات را برای کمک مردم انجام می‌دهند تشکر می‌کنیم و از خدمات سپاه، ارتش و دیگر نهادها و سازمان‌ها سپاسگزاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس در خانه بمانیم ایرج حریرچی جداسازی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری، مجوز بگیرند

 هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت