Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اظهارات اهالی روستای شهرآباد از توابع شهرستان مشهد، تانکرهای آب آشامیدنی این روستا سه روز است که پر نشده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، اگر چه با شیوع کرونا، لزوم رعایت بهداشت هر روز و هر ساعت توسط مسؤولان و رسانه‌ها به مردم توصیه می‌شود، اما امروز مطلع شدیم، روستایی در نزدیکی مشهد که مدت‌ها است اهالی آن آب آشامیدنی خود را از طریق تانکر دریافت می‌کنند، سه روز است که از آن محروم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از اهالی این روستا اظهار کرد: متاسفانه در چنین شرایطی که بیش از هر وقت دیگر دسترسی به آب سالم و بهداشتی، برای همه ضرورت دارد، ما در شهرآباد، سه روز است از همان آب تانکری هم بی نصیب شده‌ایم. موضوع را از فرماندار مشهد پیگیری کردیم. سید محمدرضا هاشمی گفت: با توجه به اینکه از صبح امروز در ورودی مشهد حضور داشتم و ۷۰۰ خودروی مشهدی را از سفر منصرف کرده و به داخل شهر برگرداندیم، از این موضوع بی‌خبر هستم. فرماندار مشهد افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی مسؤول مستقیم این موضوع است که باید پیگیری کند، در عین حال من شخصا این موضوع را پیگیری می‌کنم تا این مشکل اهالی هر چه زودتر حل شود. منبع:فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد