Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالله فلاح نژاد، معاون توانبخشی بهزیستی استان البرز با بیان این که کلیه بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های کشوری به تمامی مراکز نگهداری سالمندان و مراکز ذی نفع ابلاغ شد، گفت: دستگاه پالس اکسیمتر برای مراکز سالمندان به منظور سنجش درصد اکسیژن خون و میزان ضربان قلب تهیه و در اختیار این مراکز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اداره کل بهزیستی البرز از روز‌های اول شیوع ویروس کرونا با برگزاری جلسات متعدد با موضوع تمهیدات لازم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و مدیریت بیماری‌های واگیردار آمادگی کامل خود را برای مقابله با این وضعیت اعلام کرد.

عبدالله فلاح نژاد در ادامه گفت: بازدید از مراکز تحت نظارت توسط کارشناسان جهت اطمینان از رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مذکور و ارائه آموزش‌های لازم به رابطین کلیه مراکز نگهداری به صورت مستمر در حال انجام است.

او افزود: ارسال و ارجاع پروتکل‌های پیشگیری از بیماری و فایل‌های آموزشی بین مراکز تحت نظارت بهزیستی از طریق فعالیت‌های مربوط به فضای مجازی و نیز مکاتبات ادارای با دانشگاه علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو و هلال احمر در خصوص تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز تحت پوشش از دیگر برنامه‌های این حوزه برای مقابله با شرایط امروز است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: تهیه مواد ضدعفونی از جمله بیش از ۳۰۰۰ عدد ماسک، دستکش، ژل، اسپری و توزیع آن به مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی از دیگر برنامه‌های اجرا شده بود.

او افزود: هماهنگی لازم با کلیه مراکز به منظور تهیه گزارش از افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند ایجاد شد و ایجاد فضای مناسب برای جداسازی و قرنطینه این افراد در دستور کار قرار گرفت.

فلاح نژاد گفت: این معاونت در راستای حفظ سلامت هرچه بیشتر افراد تحت پوشش، حضور پزشک و ویزیت روزانه و بررسی سلامت مددجویان در مراکز نگهداری و همچنین اقدامات لازم در خصوص گندزدایی لباس‌ها، وسایل شخصی مددجویان به صورت روزانه را الزامی کرده است.

او افزود: تشکیل گروه‌های مجازی  سالمندان، بیماران اعصاب و روان، ذهنی به منظور آموزش پیشگیری از بیماری کرونا؛ اطلاع رسانی فوری دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها از دیگر تمهیدات این حوزه بود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی استان البرز در ثبت اقدامات انجام شده در سامانه مدیریت بحران بهزیستی کشور، رتبه سوم را کسب کرده است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی البرز ویروس کرونا مرکز نگهداری سالمندان مراکز نگهداری بهزیستی استان مراکز تحت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست

مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی افزود: اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟