Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از جریمه ۴۶۳ میلیون ریالی مسئول یک داروخانه برای اختفای ملزومات بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حیدر میرزایی اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و در ایام پایانی سال ۱۳۹۸ سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستان زابل، پس از بررسی اخبار دریافتی و تحقیقات به عمل آمده، مقادیر قابل توجهی اقلام پزشکی را از زیرزمین منزلی در حاشیه شهر کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا ۲۱ هزار عدد ماسک، ۶۰۰ عدد محلول و ژل ضد باکتری، ۲ هزار عدد پد الکلی، ۷ عدد بطری الکل صنعتی، ۴۰۰ عدد دستکش لاتکس، ۸ هزار و ۵۰۰ عدد چسب زخم و سایر اقلام پزشکی شامل پنبه، ژل مسکن، سرم و... کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تشکیل پرونده و شروع رسیدگی در تعزیرات حکومتی زابل، متهم که مسئول یکی از داروخانه‌های شهرستان بود پس از روبرو شدن با مدارک و مستندات قانونی به انجام تخلف به منظور سودجویی بیشتر اقرار کرد.

میرزایی در ادامه گفت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی زابل، متخلف را به پرداخت مبلغ ۴۶۳ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط تمامی اقلام مکشوفه محکوم کرد.

وی در پایان بیان کرد: کالاهای مکشوفه توسط دستگاه کاشف و برای توزیع در شبکه قانونی تحویل دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat ۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران