Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:49:59 GMT

۵۳ درصد جمعیت قزوین به‌صورت غیرحضوری غربال شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۴۵۳

۵۳ درصد جمعیت قزوین به‌صورت غیرحضوری غربال شدند

ایسنا/قزوین معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اعلام کرد: ۵۳ درصد جمعیت استان بالغ بر ۶۵۲ هزار و ۵۱۴ نفر توسط مراقبین بهداشتی به صورت غیرحضوری پایش و غربالگری شده‌اند.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، با اعلام اینکه ۱۱ هزار نفر توسط پزشکان مراکز بهداشت به صورت حضوری پایش شده‌اند، اظهار کرد: ۵۳ درصد جمعیت استان بالغ بر ۶۵۲ هزار و ۵۱۴ نفر به‌صورت غیرحضوری توسط مراقبین بهداشتی پایش و غربالگری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس تردد شمار جاده‌ای میزان تردد خودروها در جاده‌های استان از تاریخ بیست‌وپنجم اسفندماه ۹۸ تا چهارم فروردین ماه ۹۹ به مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد کاهش یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اعلام اینکه هیچ‌گونه اقامتی در هتل‌ها، مهمانپذیرها و مسافرخانه‌ها وجود نداشته است، گفت: میزان تصادفات جاده‌ای از تاریخ بیست‌وپنجم اسفند ماه ۹۸ تا چهارم فروردین ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد کاهش داشته است؛ همچنین میزان مصرف سوخت استان در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش مصرف ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۸۰ لیتر الکل طبی ۹۶ درصد در ۲ واحد صنعتی استان تولید شد که ۳۸۵ هزار و ۵۰۰ لیتر مصرف استان و بر اساس نظر ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا نیز ۸۹۰ هزار و ۹۸۰  لیتر به خارج از استان ارسال شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی بیان کرد: ۲۶ واحد تولیدی استان ۸۳۸  هزار و ۵۸۴ لیتر مواد ضدعفونی کننده پوست، سطوح و ژل تولید کردند که ۴۶۲ هزار و ۶۸۸ لیتر آن در استان توزیع و بر اساس نظر ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا ۳۷۵ هزار و  ۹۱۶ لیتر نیز به استان‌های دیگر ارسال شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان یادآور شد: ۴۸۷ هزار ماسک پزشکی و معمولی  در سه واحد صنعتی تولید و در سطح استان توزیع شده است، همچنین ۲۷ کارگاه مربوط به سپاه روزانه ۲۰ هزار ماسک نیز تولید می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی