Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابوالفضل پرپنچی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح کمک‌های مردم نوع دوست استان تهران به نیازمندان از طریق شماره تلفن ۷۳۵۵ پرداخت و گفت: یکی از اهداف کمیته امداد گسترش روش‌های نوین بین خیران و نیکوکاران است که این امر در سرعت بخشی کمک به نیازمندان مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه در روش‌های نوین نوع کمک‌ها مشخص شده است، افزود: خیران، نیکوکاران و کلاً کسانی که بخواهند به نیازمندان کمک کنند می‌توانند با استفاده از روش‌های الکترونیکی بر اساس نیتی که دارد کمک خود را به نیازمندان اختصاص بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اینکه شماره تلفن ۷۳۵۵ گزینه‌های مختلفی برای کمک به امور نیازمندان دارد، گفت: مردم نیکوکار استان با ۱۲۰ هزار و ۸۰۲ تراکنش ۱۱ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان در سال ۹۸ برای امور مختلف نیازمندان پرداخت کردند.

پرپنچی تصریح کرد: پرداخت صدقه، کمک به فرزندان یتیم و محسنین، کمک به امر ازدواج جوانان، تعمیر و احداث مسکن، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و موارد دیگر از طریق شماره تلفن ۷۳۵۵ امکان پذیر است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مردم نیک اندیش استان تهران برای کمک به نیازمندان، تصریح کرد: علاوه بر شماره تلفن ۷۳۵۵ روش‌های دیگری از جمله ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷، نرم افزار سکه بخش نیکوکاری استان تهران، شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* برای کمک به امور نیازمندان وجود دارد که می‌توانند از این روش‌ها نیز استفاده کنند.

کد خبر 4885741 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد ویروس کرونا شهرداری تهران نوروز وزارت آموزش و پرورش ضدعفونی شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران دستگیری سارق احتکار حوادث چهارشنبه سوری پلیس راهور نیروی انتظامی تعطیلی مدارس شماره تلفن ۷۳۵۵ استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر