Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب صیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرکز با ظرفیت ۵۰ تخت مجهز به همه امکانات رفاهی برای قرنطینه بیماران مشکوک به کرونا راه اندازی شده است.

انجمن تخصصی گوش، حلق و بینی انگلیس، از دست دادن اشتها و حس بویایی را از علائم جدید ابتلا به ویروس کرونا شناسایی و اعلام کردند.

در بیانیه‌ای که از سوی این انجمن منتشر شده آمده است: شواهد ابتلا به کرونا در دیگر کشورها نشان می‌دهد که این ویروس از طریق چشم، بینی و حلق وارد بدن انسان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اگر کسی علائم معمول ( تب بالا و سرفه مداوم) را از خود بروز نداده اما اشتها و حس بویایی را از دست دهد باید خود را قرنطینه کند تا مانع شیوع کرونا شود.

وی بیان کرد:۶ پرستار، یک پزشک و ۹ نیروی خدماتی شامل نگهبان و خدمه برای خدمات رسانی به افراد مشکوک به کرونا در این مرکز پیش بینی شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران بیان کرد: این مرکز برای قرنطینه افرادی که علائم بیماری ویروس کرونا دارند و ماندن آنها در خانه و اجتماع امکان انتشار آن را افزایش می دهد راه اندازی شده است.

صیدی ابراز داشت: افراد مشکوک به کرونا در این مرکز هر روز از سوی پزشک ویزیت و به مدت چهارده روز قرنطینه می شوند.

وی گفت: در صورت تشخیص به سلامت این افراد پس از آزمایش  پس از ۲ هفته فرد به آغوش خانواده برمی گردد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان نیز پیش از این گفته بود که تاکنون هشت بیماری دارای ویروس کرونای قطعی در گچساران شناسایی شده است که پنج نفر آنان ترخیص شده اند.

۶۷تخت در بیمارستان های شهید رجایی و نفت شهر دوگنبدان برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

مشارکت فعال مردم در قرنطینه و تعطیلی بازار در روزهای نخست  ورود این ویروس به کهگیلویه وبویراحمد در این شهرستان تحسین برخی از مسئولان را به دنبال داشته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشت و درمان خانواده خدمات رسانی کهگیلویه و بویراحمد ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه