Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از  غربالگری این افراد، ۲۴۹ مورد به بیمارستان‌های نقاط مختلف استان اعزام شدند.

وی ادامه داد: هفت مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی سپاه روح‌الله استان مرکزی برای ارائه خدمات به خصوص در حوزه آزمایشگاه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بیش از ۶۰ سالن ورزشی برای پذیرش احتمالی بیماران کرونایی تجهیز شدند و اکنون ۲ نقاهتگاه ویژه خواهران و برادران در شهر اراک و سه مورد دیگر در ساوه،خمین و محلات آماده پذیرش بیماران برای گذراندن دوران نقاهت هستند.
سردار کریمی با بیان اینکه مراقبت از خانواده های معظم شهدا از برنامه‌های اولویت دار سپاه روح‌الله در مقوله ویروس کرونا است، بیان کرد: ۷۰۰ بسته بهداشتی ویژه بین خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و افراد پرخطر از جمله مادران باردار، شیرده و بیماران خاص توزیع شده است.
وی افزود: ۱۵ کانون بسیج جامعه پزشکی در سطح استان مرکزی ساماندهی شده‌اند که در کنار دانشگاه علوم پزشکی به مبتلایان ویروس کرونا خدمت‌رسانی می‌کنند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: ۴۹ کارگاه تولید ماسک از سوی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در نقاط مختلف استان تجهیز شده که تا کنون بیش از ۲۷۰ هزار ماسک تولید و در نقاط محروم استان توزیع کرده است.
سردار کریمی بیان کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۱۵۸ گروه جهادی در ضدعفونی کردن و گندزدایی استان مرکزی فعالیت می‌کنند که تا کنون چهار هزار و ۸۰۰ مکان عمومی و چهار هزار و ۶۰۰ معبر و خیابان از سوی این افراد ضدعفونی شده است.
وی افزود: توزیع ۱۵۵ هزار بسته بهداشتی، ۳۴۰ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده، ۱۱ هزار بروشور آگاهی بخشی، ارایه آموزش به ۹۰ هزار نفر و توزیع ۳۴۰ هزار بسته معیشتی از دیگر فعالیت‌های سپاه روح‌الله استان مرکزی در مقابله با گسترش ویروس کرونا است.
براساس آخرین آمار ۹۴۰‌نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی بیمارستان خانواده های معظم شهدا ماسک مراکز درمانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی روح الله استان مرکزی سپاه روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان