Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@05:18:25 GMT

دستگیری ۴ سارق مامور نما

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۴۲۵۰

دستگیری ۴ سارق مامور نما

خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق مامور نما در گشت زنی ها‌ی انتظامی خبر خبر داد. تاریخ انتشار: 12:08 - 06 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۱۳۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق مامور نما در گشت زنی ها‌ی انتظامی خبر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ساعت ۸ صبح سوم فروردین ماه کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه چهارم پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده سرکلانتری چهارم به یک دستگاه خودروی پراید با ۴ فر سرنشین مظنون شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: با توقف خودروی پراید راننده آن با ارائه یک کارت شناسایی خود را از ماموران ناجا و اظهار داشت که از همکاران می‌باشد، ولی کارآگاهان که در همان ابتدا به راننده پراید شک داشتند کارت شناسایی را به طور درقیق بررسی و متوجه شدند که کارت جعلی می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: در گام بعدی سایر سرنشین‌های دیگر خودروی پراید به نام‌های مرتضی، کامران و جلیل مورد بازجوئی اولیه قرار گرفتند، همچنین در بازرسی از خودروی متهمان یک جفت پلاک خودروی پراید دیگر کشف شد.

وی گفت: راننده و سرنشینان خودرو برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیسی آگاهی پایتخت منتقل و هر ۴ متهم علت جعل کارت شناسایی را زورگیری اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:  شیوه شرکت دانش آموزان در آزمون‌های خارج از کشور به چه صورتی است؟

این مقام انتظامی عنوان کرد: راننده خودرو اظهار داشت، پس از جعل کارت شناسایی دوستانم را که وضعیت مالی خوبی نداشتند در کنار خودم جمع کردم و قرار شد با چرخیدن در شهر سوژ‌های خود را انتخاب کرده و پس از معرفی خود به عنوان پلیس از آن‌ها اخاذی کنیم که با هوشیاری پلیس در همان لحظه‌ای که دنبال سوژه بودیم، دستگیر شدیم.

رئیس پاسگاه چهارم در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان پرونده برای تعیین تکلیف به دادسرا ناحیه ۳۴ ارسال و با صدور قرار تامین مناسب از سوی قاضی کشیک دادسرای ناحیه ۳۴ هر ۴ متهم روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت پایگاه چهارم پلیس آگاهی آگاهی پایتخت کارت شناسایی خودروی پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی نیا در تشریح ماجرای قتل هولناک زن جوان اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمدی که خانمی جوان داخل خودروی شخصی خود با ضربات متعدد چاقو به گردن و سینه در حد فاصل میدان امام رضا(ع) و میدان نماز به قتل رسیده بود، بلافاصله با دستور دادستانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرستان به همراه تیمی از مامورین پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل وقوع جرم حاضر که برابر تحقیقات اولیه در صحنه جرم، احتمال ارتکاب قتل توسط راننده خودروی پراید ۱۱۱ سفید رنگ با پلاک نامعلوم تایید شد. 

دادستان بردسکن افزود: با توجه به اختلافات مقتوله با شوهر سابقش که احتمال ارتکاب قتل توسط وی قویاً متصور بود، تعداد ۴ تیم عملیاتی از مامورین پلیس آگاهی و سایر پلیس‌های تخصصی جهت دستگیری مشارالیه اعزام و اقدامات تخصصی جهت رصد نامبرده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن مظنون پرونده از همان لحظه جنایت ادامه داد: با همکاری تنگاتنگ و مستمر مجموعه اطلاعات جنایی مرکز استان،با انجام اقدامات فنی، موقعیت سوژه به صورت شبانه روزی رصد که با توجه به تشدید اقدامات صورت پذیرفته و شناسایی محل اختفای وی، نهایتا پس از ۵ روز متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

درودی نیا تصریح کرد: متهم به قتل عمد که در تحقیقات اولیه خود منکر هرگونه حضور در صحنه جرم و ارتکاب قتل شده بود ، با ارائه دلایل و شواهد موجود نهایتاً لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با ضربات متعدد چاقو اعتراف و با راهنمایی وی آلت قتاله نیز کشف شد.

دادستان بردسکن همچنین گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، صحنه قتل با حضور بازپرس  شهرستان بازسازی و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی یادآور شد: پرونده مربوطه با توجه به حساسیت نوع جرم با سرعت و قاطعیت در دست رسیدگی و تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن