Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:38:14 GMT

خدمات غیر حضوری شرکت برق استان مرکزی ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۴۲۶۳

خدمات غیر حضوری شرکت برق استان مرکزی ادامه می‌یابد

«فریدون حاتمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه‌گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع‌آوری انشعاب موقت و دایم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب و نصب مجدد انشعاب از جمله خدمات غیر حضوری است.

وی اضافه کرد: تغییرنام اشتراک، اصلاح آدرس اشتراک، افزایش قدرت، کاهش قدرت، تفکیک انشعاب، قطع موقت، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و صدور صورتحساب میان دوره و دریافت آخرین قبض برق از طریق پیامک از جمله خدماتی است که توسط این شرکت به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با سامانه شهاب (۱۲۱) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مشترکان برق برای مشاهده آخرین بدهی قبض برق خود می‌توانند شناسه قبض را به شماره ۱۰۰۰۵۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: مشترکان می‌توانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد مامورین و سایر امور را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

حاتمی عنوان کرد: اپراتورهای مرکز ۱۲۱ توزیع برق این استان به تماس‌گیرندگان پاسخگویی شبانه‌روزی دارند و به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارایه خدمت امکان پاسخگویی در منزل ( Home Agent ) ایجاد شده است.

وی گفت: در زمانهای بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نیست، میتوان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد .

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: پرداخت صورتحساب نیز از طریق تماس با ۱۵۲۱ و اپلیکیشن همراه برق امکان پذیر است.

۷۴۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

تاکنون ۹۴۰ مبتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شده است  و ۵۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در این استان بهبود یافته اند.
۶۴ نفر از مبتلایان به بیماری ناشی از ویروس کرونا نیز تاکنون در استان مرکزی جان خود را از دست داده‌اند.
نخستین مورد مثبت به کرونا در استان مرکزی پس از استان قم در اول اسفندماه سال ۹۸ مشاهده شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قم استان مرکزی برق خدمات پس از فروش روشنایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد